رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

مخاطبان مستندهای پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» برای شرکت در رای‌گیری انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاگران تا ساعت ۱۵ امروز وقت دارند. به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، امروز پنجشنبه ۲۵ آذرماه و در مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» به […]

مخاطبان مستندهای پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» برای شرکت در رای‌گیری انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاگران تا ساعت ۱۵ امروز وقت دارند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، امروز پنجشنبه ۲۵ آذرماه و در مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» به بهترین مستند از نگاه تماشاگران نشان فیروزه اهدا می‌شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در رای گیری انتخاب بهترین فیلم، پس از تماشای فیلم در خانه آنلاین جشنواره تا ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه فرصت دارند تا رای خود را از بین گزینه‌های خوب، متوسط یا ضعیف انتخاب کنند.
پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم امروز پنجشنبه ۲۵ آذرماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار