رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم کوتاه «فرشتگان نمی میرند» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا بیگلری در سومین دوره فستیوال  cineaste International Film Festival of India کشور هند که با همکاری دانشگاه متروپولیتن و دیکن استرالیا برگزار می شود، حضور دارد. «فرشتگان نمی میرند» تا کنون موفق به کسب جوایز بین المللی معتبری همچون جایزه بهترین فیلم داستانی از شانزدهمین […]

فیلم کوتاه «فرشتگان نمی میرند» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا بیگلری در سومین دوره فستیوال  cineaste International Film Festival of India کشور هند که با همکاری دانشگاه متروپولیتن و دیکن استرالیا برگزار می شود، حضور دارد.
«فرشتگان نمی میرند» تا کنون موفق به کسب جوایز بین المللی معتبری همچون جایزه بهترین فیلم داستانی از شانزدهمین دوره فستیوال “early bird” بلغارستان، جایزه ویژه هیئت موسس پنجمین دوره فستیوال “Down east flick ” کشور آمریکا و همچنین جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای “علیرضا بیگلری” از فستیوالهای “New generation ” کشور صربستان و “BIMIFF ” کشور برزیل شده است .
این فیلم درباره تلاشها و از خود گذشتگی “کادر درمان” برای مبارزه با بیماری کرونا است و علیرضا بیگلری آن را به تمامی “شهدای کادر درمان” و کسانی که جان خود را برای نجات انسانها از دست داده اند تقدیم کرده است .
این فستیوال از تاریخ ۱۵ الی ۲۱ دسامبر برابر با ۲۴ تا ۳۰ آذر در حال برگزاری است.
عوامل تهیه این فیلم عبارتند از: نویسنده، تدوینگر و کارگردان: علیرضا بیگلری، تهیه کننده: ندا بیگلری، مشاور فیلمنامه و کارگردان: مصطفی صفایی، بازیگران: دینا نوروزی، علیرضا بیگلری، مشاور گریم: بهاره عابدینی،مدیر تولید: علیرضا نوروزی ، مجری طرح و پخش بین المللی فیلم: کانون سینمایی و تبلیغاتی جوانه

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار