رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلم کوتاه  «Identibye» در بیست و هفتمین حضور بین‌المللی به فستیوال Angaelica راه یافت. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه Identibye به‌نویسندگی و کارگردانی سجاد شاه‌حاتمی از ۲۱ تا ۳۱ دسامبر در شهر Pasadena ایالات کالیفرنیا آمریکا به نمایش در می‌آید. جشنواره بین‌المللی ANGAELICA به‌عنوان جشنواره بین‌المللی فیلم Washougal […]

فیلم کوتاه  «Identibye» در بیست و هفتمین حضور بین‌المللی به فستیوال Angaelica راه یافت.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه Identibye به‌نویسندگی و کارگردانی سجاد شاه‌حاتمی از ۲۱ تا ۳۱ دسامبر در شهر Pasadena ایالات کالیفرنیا آمریکا به نمایش در می‌آید.

جشنواره بین‌المللی ANGAELICA به‌عنوان جشنواره بین‌المللی فیلم Washougal تأسیس شد، رشد کرده و خود را در امتداد رودخانه کلمبیا گسترش داد تا محیط‌های طبیعی زیبای اطراف و اعضای جامعه خود را در خود جای دهد و در حال حاضر جشنواره‌ها، رویدادها و برنامه‌هایی را در واشنگتن، اورگان، کالیفرنیا، مینه‌سوتا و فلوریدا میزبانی می‌کند. این جشنواره در یک پنجره گسترده با نمایش در مکان‌های مختلف با موضوعات فردی تعیین‌شده توسط فیلم‌های پذیرفته شده در جشنواره، برگزار می‌شود و میزبان نمایش‌های فردی و رویدادهای پاپ‌آپ است.

ANGAELICA یک سازمان غیرانتفاعی است و از طریق کمک‌های مالی افراد و شرکت‌ها، عضویت، حمایت مالی خصوصی و هزینه‌های ارسال فعالیت می‌کند. این جشنواره همچنین شامل رویدادهایی نظیر کمپینگ و ماجراجویی در فضای باز،  نمایش‌های تأتر، کارگاه‌ها و… است و با هدف ایجاد بستر یک سفر خلاقانه بر پایه این درک که هنرمندان به یک جامعه خلاق قوی نیاز دارند تا بتوانند رشد کنند و خلاقیت خود را به چالش بکشند تلاش می‌کند فیلم‌سازان سراسر جهان را تقویت و تشویق کرده زمینه ارتقای هنری آن‌ها را فراهم آورد.

تهیه‌کنندگان این اثر که امیرحسین صباغان و نسیم مسلمی بازیگر نقش‌های اصلی آن بوده‌اند، بهروز هاشمیان و محمد نریمانی هستند.
لیست عوامل به شرح زیر است:
بازیگران: امیرحسین صباغان، نسیم مسلمی، ثمره برازنده، مریم نجفی و حنان عزیزی، تهیه‌کنندگان: بهروزهاشمیان، محمدنریمانی، مدیر فیلم‌برداری: وحید بیوته، مدیر صدابرداری: مهدی یگانه، تدوین: عماد خدابخش، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، آهنگساز: مهرزاد خواجه‌امیری و Kvpv، طراح چهره‌پردازی: ثمر برازنده، طراح صحنه و لباس: هومن معصومی، دستیار اول و برنامه‌ریز: غزل معصومی، دستیار دوم کارگردان: لیلا نصر، منشی صحنه: مونا علامه‌امیری، اجرای دکور: حافظ وقار، تصویربرداری هوایی: امید احمدزاده و رسول کیان‌پور، اصلاح رنگ و نور: هوتن حق‌شناس، عکاس: احسان چاووشی و پانیذ خوش‌طالع، فیلمبردار پشت‌صحنه: مهدی اسلامی، طراحی تیتراژ: میرحسین هوشیاری. مترجمین: یوسف قره‌داغی، محمد مهدی آهور و حسین حاجی‌رومنان.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار