رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

بهروز رضوی به مناسبت ایام فاطمیه «حماسه فاطمی» را از رادیو تهران روایت می کند. به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، رضا صفری تهیه کننده و نویسنده برنامه رادیویی «حماسه فاطمی» عنوان کرد: ویژه برنامه «حماسه فاطمی» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که با روایت های بهروز رضوی به مناسبت ایام فاطمیه از ساعت  ۱۸ […]

بهروز رضوی به مناسبت ایام فاطمیه «حماسه فاطمی» را از رادیو تهران روایت می کند.

به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، رضا صفری تهیه کننده و نویسنده برنامه رادیویی «حماسه فاطمی» عنوان کرد: ویژه برنامه «حماسه فاطمی» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که با روایت های بهروز رضوی به مناسبت ایام فاطمیه از ساعت  ۱۸ روی آنتن رادیو تهران می رود.

وی افزود: این برنامه مجله ای رادیویی با موضوع سبک زندگی فاطمی، شامل خوانش و شرح و تفسیر فرازهایی از خطبه فدک است. علاوه بر این، مرور ویژگی ها و سیره زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها با هدف ترویج سبک زندگی این حضرت در کنار شرح خطبه فدک با هدف ترویج ولایت مداری بخشی از ویژه برنامه «حماسه فاطمی» است.

این تهیه‌کننده خاطرنشان کرد: هدف اصلی «حماسه فاطمی» زنده نگه داشتن ایام فاطمیه است که با مرور فضایل و برکات خطبه فدک، سبک زندگی فاطمی، آثار و برکات خوانش و شرح خطبه فدک روی آنتن رادیو تهران می رود.

صفری در پایان بیان کرد: مرور وقایع تاریخی بعد پیامبر اکرم (ص)، مصیبت ها، مظلومیت ها و… پیوند عاطفی مخاطب با نثر ادبی از دیگر بخش هایی است که در ویژه‌برنامه «حماسه فاطمی» دنبال می شود.

ویژه‌برنامه «حماسه فاطمی» با روایت بهروز رضوی و گویندگی سعید بارانی به مناسبت ایام فاطمیه از ساعت ۱۸ از رادیو تهران روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می‌شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار