رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

کوین فایگی رییس مارول تایید کرد که این استودیو به همراه سونی و دیزنی در حال توسعه قصه قسمت چهارم «مرد عنکبوتی» هستند. به نقل از هالیوود ریپورتر، کوین فایگی رییس کمپانی مارول روز جمعه ۱۷ دسامبر این موضوع را تایید کرد که استودیوهای مارول و سونی در حال کار روی ساخت حداقل یک فیلم […]

کوین فایگی رییس مارول تایید کرد که این استودیو به همراه سونی و دیزنی در حال توسعه قصه قسمت چهارم «مرد عنکبوتی» هستند.

به نقل از هالیوود ریپورتر، کوین فایگی رییس کمپانی مارول روز جمعه ۱۷ دسامبر این موضوع را تایید کرد که استودیوهای مارول و سونی در حال کار روی ساخت حداقل یک فیلم «مرد عنکبوتی» دیگر هستند.

در مصاحبه منتشر شده روز جمعه کوین فایگی با نیویورک تایمز، رییس کمپانی مارول تایید کرد استودیوهای مربوط به فیلم «مرد عنکبوتی» در حال حاضر در حال گفتگو در مورد این هستند که بعد از قسمت سوم «مرد عنکبوتی»، کاراکتر تام هالند را به کدام سمت ببرند.

فایگی دراین باره گفت: ایمی (پاسکال) و من و استودیوهای دیزنی و سونی درباره این فیلم در حال گفتگو هستیم. بله ما به طور فعال در حال توسعه قصه بعدی این مجموعه سینمایی هستیم.

رییس مارول همینطور تاکید کرد: من با صراحت از ساخت قسمت بعدی صحبت می کنم، چون نمی خواهم طرفداران دچار شوک عاطفی همانند آنچه بعد از قسمت «دور از خانه» رخ داد، شوند. این گفته فایگی به دوره کوتاهی در سال ۲۰۱۹ اشاره دارد که قرارداد مابین دیزنی و سونی برای ساخت فیلم های مشترک به هم خورد. به گفته فایگی این اتفاق این بار رخ نخواهد داد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار