رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

«شبح کژدم» در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید. به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، چهارصد و هشتاد و هفتمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش نسخه مرمت‌ شده فیلم «شبح کژدم» تولید سال ۱۳۶۵ به کارگردانی و نویسندگی کیانوش عیاری اختصاص دارد. نشست نقد و بررسی پس از نمایش فیلم با حضور کیانوش عیاری، جهانگیر الماسی، حسن […]

«شبح کژدم» در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، چهارصد و هشتاد و هفتمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش نسخه مرمت‌ شده فیلم «شبح کژدم» تولید سال ۱۳۶۵ به کارگردانی و نویسندگی کیانوش عیاری اختصاص دارد.

نشست نقد و بررسی پس از نمایش فیلم با حضور کیانوش عیاری، جهانگیر الماسی، حسن رضایی و منتقد مهمان شاهین امین برگزار می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «محمود فیلمساز فیلم‌های هشت میلی‌متری شیفتگی خاصی به سینمای هشت میلی متری دارد او که فیلم کوتاهی به نام «شبح کژدم» ساخته است قصد دارد تا از فیلمنامه آن فیلمی بلند بسازد اما فقدان امکانات مانعی بر سر کار است. محمود دوستی دارد که سیاهی لشگر فیلم‌های فارسی است دوستی و رفاقت این دو پایه‌ای است که راه داستانی را شکل می‌دهد…»

فیلم «شبح کژدم» دوشنبه ۲۹ آذر ساعت ۱۸ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار