رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

«مرد عنکبوتی» با وجود نگرانی نسبت به شیوع سویه جدید کرونا به رقم فروش فوق العاده ۵۸۷,۲ در سراسر جهان دست پیدا کرد. به نقل از ورایتی، «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» موتور گیشه بین الملل را روشن کرد و توانست با وجود افزایش نگرانی بابت شیوع سویه اومیکرون کرونا ۵۸۷٫۲ میلیون دلار در […]

«مرد عنکبوتی» با وجود نگرانی نسبت به شیوع سویه جدید کرونا به رقم فروش فوق العاده ۵۸۷,۲ در سراسر جهان دست پیدا کرد.

به نقل از ورایتی، «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» موتور گیشه بین الملل را روشن کرد و توانست با وجود افزایش نگرانی بابت شیوع سویه اومیکرون کرونا ۵۸۷٫۲ میلیون دلار در این آخرین هفته در سراسر جهان بفروشد.

این فیلم با بازی تام هالند در نقش مرد عنکبوتی (اسپایدرمن) کاراکتر محبوب مارول نه تنها رکورد باکس آفیس ایامِ کرونا که رکود تمام دوران ها را شکست.

«مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» با آمار جهانی این آخرهفته، بعد از فیلم های «انتقام جویان: آخر بازی» (۱٫۲ میلیارد دلار) و «انتقام جویان: جنگ بی نهایت» (۶۴۰ میلیون دلار) سومین فیلم از لحاظ فروش افتتاحیه در جهان لقب گرفت.  نکته جالب توجه این که دو فیلم دیگر در چین که امروزه به عنوان بزرگترین بازار فروش در سینما شناخته می شود، اکران شده بودند در حالی که هنوز تاریخ اکران «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» در چین مشخص نشده است.

«مرد عنکبوتی» در ایالات متحده آمریکا نیز در اولین آخرهفته اکران خود توانست ۲۵۳ میلیون دلار فروش داشته باشد و لقب سومین بهترین افتتاحیه تاریخ را از آن خود کند. با احتساب این رقم می توان گفت نزدیک به ۲۰ میلیون آمریکایی این آخر هفته برای تماشای «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» به سینماها رفته اند.

تام راتمن رییس و مدیرعامل گروه سینمایی «سونی» درباره فروش «مرد عنکبوتی» گفت: این نتیجه تاریخی «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» در سراسر جهان و مواجهه اش با بسیاری از چالش ها تاثیر فرهنگی بی‌نظیری را که فیلم‌های مخصوص سینما می‌توانند داشته باشند آن هم زمانی که با بینش و اراده ساخته و به بازار عرضه می‌شوند، نشان داد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار