رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

امارات اعلام کرد از این پس فیلم های بین المللی بدون سانسور در این کشور اکران می شوند. به نقل از چنل‌اس‌تی‌وی، کشور امارات روز یکشنبه ۱۹ دسامبر اعلام کرد دیگر در اکران فیلم‌های سینمایی خارجی سانسور اعمال نخواهد کرد و از این پس در این کشور فیلم هایی که برای مخاطبان بالغ اکران می شوند با […]

امارات اعلام کرد از این پس فیلم های بین المللی بدون سانسور در این کشور اکران می شوند.

به نقل از چنل‌اس‌تی‌وی، کشور امارات روز یکشنبه ۱۹ دسامبر اعلام کرد دیگر در اکران فیلم‌های سینمایی خارجی سانسور اعمال نخواهد کرد و از این پس در این کشور فیلم هایی که برای مخاطبان بالغ اکران می شوند با درجه بندی ۲۱ سال به بالاتر نمایش داده می شوند.

کشور امارات که از ۷ امارت تشکیل شده یکی از لیبرال ترین کشورهای منطقه خلیج فارس است. در این منطقه فیلم های با محتویات مربوط به بزرگسالان به صورت روتین کات و تدوین می شوند.

امارات طی این سالها به طور مداوم قوانین خود را اصلاح کرده و خود را به عنوان یک نیروی مدرن در یک منطقه محافظه کار معرفی کرده است.

دفتر تنظیمات مقررات رسانه در کشور امارات روز گذشته در توییتر اعلام کرد، درجه بندی گروه سنی ۲۱+ را به فیلم های سینمایی که در این کشور اکران می شوند، اختصاص می دهد. براساس این طبقه بندی نسخه بین المللی فیلم ها با رعایت دقیق استانداردهای رده بندی سنی در سینماهای این کشور اکران می شوند.

کشور امارات در اوایل این ماه اعلام کرد برای حفظ برتری خود نسبت به دیگر رقبایش به سبک غرب ایام تعطیلات را از روز جمعه به شنبه-یکشنبه می فرستد. به این ترتیب امارات از اول ژانویه به عنوان اولین کشور حوزه خلیج فارس است که جمعه روز تعطیلش نخواهد بود.

اتباع خارجی، ۹۰ درصد جمعیت ۱۰ میلیونی امارات را تشکیل می دهند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار