رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «پرو» از اول دی به صورت آنلاین در صفحه اختصاصی «هنروتجربه» در هاشور اکران می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی موسسه «هنروتجربه»، فیلم سینمایی «پرو» به کارگردانی بهزاد نعلبندی و تهیه‌کنندگی مهدی کوهیان از چهارشنبه اول دی ماه اکران آنلاین خود را آغاز می‌کند. این فیلم با شعار «هر لباس داستانی دارد» اکران […]

فیلم سینمایی «پرو» از اول دی به صورت آنلاین در صفحه اختصاصی «هنروتجربه» در هاشور اکران می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی موسسه «هنروتجربه»، فیلم سینمایی «پرو» به کارگردانی بهزاد نعلبندی و تهیه‌کنندگی مهدی کوهیان از چهارشنبه اول دی ماه اکران آنلاین خود را آغاز می‌کند. این فیلم با شعار «هر لباس داستانی دارد» اکران شده است.

موسسه «هنروتجربه» در ادامه اکران آنلاین فیلم‌های خود، این بار فیلم سینمایی «پرو» را که پیش از این در سینماهای این موسسه اکران شده بود، در سایت هاشور به نمایش می‌گذارد.

«پرو» داستان یک روز از زندگی سه شخصیت است که در نقاط مختلف تهران زندگی می‌کنند. آن‌ها برای تهیه لباسی برای عروسی از خانه خارج می‌شوند، ولی بدون آنکه بدانند بر زندگی هم تاثیر می‌گذارند و موجبات تغییر مسیر زندگی یکدیگر می‌شوند.

امیر جعفر کرمانی، میترا ضیایی کیا، آیلار ریاضی، شیوا اردویی، فربد فرهنگ، علیرضا بهزادی پور، عباس امیری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار