رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه تلویزیونی «هزاره شعر» که هر هفته با اجرای رشید کاکاوند از شبکه چهار پخش می‌شود، امشب با موضوع ویژه شب یلدا به روی آنتن می‌رود. به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، این شبکه امسال با برنامه «هزاره شعر» با میزبانی رشید کاکاوند به استقبال شب یلدا می‌رود. این برنامه تلویزیونی که دوشنبه […]

برنامه تلویزیونی «هزاره شعر» که هر هفته با اجرای رشید کاکاوند از شبکه چهار پخش می‌شود، امشب با موضوع ویژه شب یلدا به روی آنتن می‌رود.

به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، این شبکه امسال با برنامه «هزاره شعر» با میزبانی رشید کاکاوند به استقبال شب یلدا می‌رود.

این برنامه تلویزیونی که دوشنبه شب‌ها ساعت ۲۳، به هزارتوی شعر شیرین فارسی سرک می‌کشد، در ویژه برنامه شب یلدا، استثنائا سه‌شنبه شب از ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه چهار خواهد رفت.

در این ویژه‌برنامه زنده ترکیبی، با مهمانان در خصوص یلدا در آیینه شعر فارسی گفت‌وگو می‌شود. همچنین حافظ‌خوانی، نقالی، شعرخوانی، نماهنگ و بخش‌های گرافیکی جذاب متناسب با بلندترین شب سال، همراه با آواز سنتی از دیگر بخش‌های برنامه است.

سوگل مشایخی استاد دانشگاه و محقق شعر پارسی و اردشیر رستمی شاعر، بازیگر، نویسنده و کاریکاتوریست؛ مهمانان ویژه‌ی این شب‌نشینی فرهنگی خواهند بود.

شهاب جلالی‌نیا و امین رحیمی در این برنامه زنده شبانه به اجرای موسیقی می‌پردازند و نقالی مجتبی حسن‌بیگی و شعرخوانی فاطمه میرزایی از دیگر بخش‌های ویژه‌برنامه «هزاره شعر» است.

«هزاره شعر» به تهیه‌کنندگی مجید غفاری، و اجرای رشید کاکاوند کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار