رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • سه شنبه 30 آذر 1400 - 09:06
  • کد خبر : 84921
  • تئاتر
  • چاپ خبر : پوستر نمایش روغن کنجد رونمایی شد

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی گروه، از پوستر نمایش «روغن کنجد»، با طراحی حمید شیرزاد رونمایی شد. این نمایش با نویسندگی ایمان صدیق، کارگردانی آرمان شهبازی و تهیه کنندگی سعید چنگیزیان، از ساعت ۲۱:۰۰، روز چهارشنبه، نخستین روز زمستان۱۴۰۰ در تماشاخانه سپند به روی صحنه می‌رود. بازیگران این نمایش ۶۵دقیقه‌ای عبارتند […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی گروه، از پوستر نمایش «روغن کنجد»، با طراحی حمید شیرزاد رونمایی شد. این نمایش با نویسندگی ایمان صدیق، کارگردانی آرمان شهبازی و تهیه کنندگی سعید چنگیزیان، از ساعت ۲۱:۰۰، روز چهارشنبه، نخستین روز زمستان۱۴۰۰ در تماشاخانه سپند به روی صحنه می‌رود.
بازیگران این نمایش ۶۵دقیقه‌ای عبارتند از؛ مهدی صناعتی(سعید چنگیزیان)، صبا گرگین پور، دلسا کریم زاده، امیر شاه علی، ابوالفضل وزیری، سید عماد حسینی، پرسا مقدس و دیبا دهقانی. همچنین از عوامل این نمایش می‌توان به؛ «مجری طرح :هاتف کلاته»، «برنامه ریز: آیدین صمیمی»، «دستیار کارگردان :مارال عبدالحسین پور»، «مدیرصحنه: علی عباسی»، «دستیاران صحنه: فربد خیری و مریم راد»، «طراح نور: رضا خضرایی»، «طراح صحنه: آرین کشیش‌زاده»، «طراح لباس: ستاره دلاویز»، «طراح گریم: وحدت سرچونی»، «مدیر تبلیغات: امیر قالیچی»، «مشاور رسانه‌ی: امیر پارسائیان‌مهر»، :طراح پوستر و بروشور: حمید شیرزاد»، «ساخت تیزر :رامین علیزاده»، «عکاس :شهریار اکبریه»، «مدیر اجرایی :میثم اسداللهی» اشاره کرد.
خلاصه این نمایش که به قلم ایمان صدیق نوشته شده، بدین گونه است که، یک زوج فرهنگی با پدر پیر خود زندگی می کنند و با توجه به فشارهای صاحبخانه عجله‌ای برای تخلیه خانه ندارند. صاحبخانه در تلاش است تا ملک خود را به مستاجر جدید اجاره دهد و این پریشانی با رسیدن نقاش و کارگر او به اوج می رسد…
این خبر در پایان یادآور می‌شود، پیش‌فروش نمایش «روغن کنجد» که از روز چهارشنبه، اول دیماه، ساعت ۲۱:۰۰ به روی صحنه می‌رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار