رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

دو انیمیشن «رایا و آخرین اژدها» و «افسون» محصول دیزنی بیشترین نامزدی را در جوایز «آنی» امسال به دست آوردند. به نقل از اسکرین دیلی، انجمن بین الملل انیمیشن روز دوشنبه ۲۱ دسامبر نامزدهای جوایز «آنی» را در حالی اعلام کرد که انیمیشن های «رایا و آخرین اژدها» و «افسون» محصول دیزنی صدرنشین نامزدهای جوایز […]

دو انیمیشن «رایا و آخرین اژدها» و «افسون» محصول دیزنی بیشترین نامزدی را در جوایز «آنی» امسال به دست آوردند.

به نقل از اسکرین دیلی، انجمن بین الملل انیمیشن روز دوشنبه ۲۱ دسامبر نامزدهای جوایز «آنی» را در حالی اعلام کرد که انیمیشن های «رایا و آخرین اژدها» و «افسون» محصول دیزنی صدرنشین نامزدهای جوایز «آنی» ۲۰۲۱ لقب گرفتند.

در این دوره از جوایز «آنی»، سرویس استریم نتفلیکس با سرمایه گذاری اش روی انیمیشن توانست با کسب ۵۲ نامزدی بالاتر از دیزنی با ۲۹ نامزدی قرار بگیرد.

در بخش بهترین انیمیشن بلند جوایز «آنی» امسال، در کنار دو اثر «رایا و آخرین اژدها» و «افسون» محصول دیزنی، دیگر نامزدهای این بخش را «لوکا» محصول پیکسار، «آواز خواندن ۲» محصول ایلومینیشن و انیمیشن «میچل ها علیه ماشین ها» محصول نتفلیکس و سونی تشکیل داده اند.

نامزدهای بخش بهترین انیمیشن مستقل نیز شامل انیمه حماسی ژاپنی «زیبا»، دو انیمیشن اروپایی «فرار» و «اجلاس خدایان» و همینطور دو انیمیشن ژاپنی «Fortune Favors Lady Nikuko» و «پومپو خوره فیلم» است.

جوایز «آنی» شامل بیش از ۳۰ بخش است که نامزدهای آن در شاخه های مختلفی از جمله فیلم کوتاه، فیلم دانشجویی و دستاورد فردی برجسته معرفی شده اند.

جوایز «آنی» روز ۲۶ فوریه در لس آنجلس به برگزیدگان اهدا می شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار