رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
در قالب یک مستند داستانی؛

«همسران حاج عباس» به تلویزیون می‌آیند

«همسران حاج عباس» ساخته محسن عبدالوهاب امشب ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش می‌شود. «همسران حاج عباس» ساخته محسن عبدالوهاب و برنده جایزه «گرگ نقره‌ای» از جشنواره فیلم مستند آمستردام (IDFA) در سال ۲۰۰۱ چهارشنبه اول دی ساعت ۲۰ در قالب مجموعه مستند «گنجینه» از شبکه مستند پخش می‌شود. «همسران حاج عباس» یکی از نمونه‌های […]

«همسران حاج عباس» ساخته محسن عبدالوهاب امشب ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش می‌شود.

«همسران حاج عباس» ساخته محسن عبدالوهاب و برنده جایزه «گرگ نقره‌ای» از جشنواره فیلم مستند آمستردام (IDFA) در سال ۲۰۰۱ چهارشنبه اول دی ساعت ۲۰ در قالب مجموعه مستند «گنجینه» از شبکه مستند پخش می‌شود.

«همسران حاج عباس» یکی از نمونه‌های مستند داستانی در دهه هفتاد است، فیلم روایتگر روابط پیچیده و عمیق و انسانی دو هووی سابق در یک خانه در قزوین است.

این فیلم ۴۵ دقیقه است و از دیگر عوامل آن می‌توان به حسن بشکوفه تهیه‌کننده، شهرزاد پویا تدوینگر، مرتضی پورصمدی فیلمبردار، مرتضی دهنوی صدابردار، محمدرضا حسینی مدیرتولید اشاره کرد.

مجموعه مستند «گنجینه» به کارگردانی حنیف شهپرراد نگاهی به سینمای مستند ایران در دهه‌های گذشته دارد و بهترین آثار ساخته شده را مورد بررسی قرار می‌دهد. فصل جدید این مجموعه از امشب چهارشنبه ۲۴ آذرماه روی آنتن رفته است.

این مجموعه تولید شبکه مستند سیماست و چهارشنبه ساعت ۲۰ پخش می‌شود، تکرار آن نیز روز بعد ساعت ۹ خواهد بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار