رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

نرجس سلیمانی فرزند ارشد شهید قاسم سلیمانی در گفتگو با رادیو نمایش اعلام کرد که به شکل جدی این شبکه رادیویی را گوش می دهد. به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، نرجس سلیمانی دختر ارشد شهید قاسم سلیمانی در گفتگو با رادیو نمایش ضمن اعلام این موضوع که به شکل جدی رادیو نمایش را گوش می دهد […]

نرجس سلیمانی فرزند ارشد شهید قاسم سلیمانی در گفتگو با رادیو نمایش اعلام کرد که به شکل جدی این شبکه رادیویی را گوش می دهد.

به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، نرجس سلیمانی دختر ارشد شهید قاسم سلیمانی در گفتگو با رادیو نمایش ضمن اعلام این موضوع که به شکل جدی رادیو نمایش را گوش می دهد و دنبال می کند، گفت: رادیو نمایش رادیویی است که در حین انجام دادن بسیاری از کارها آن را انتخاب می کنم چون این قدرت را دارد که ضمن اینکه شما صداها را می شنوید تصاویر را تجسم کنید.

سلیمانی ادامه داد: بعد از برنامه «صبح جمعه با شما» و «قصه ظهر جمعه» که در خاطره ما بچه های دهه شصتی مانده است این رادیو جزو شبکه هایی است که من با نمایش های آن حس نزدیکی دارم و حتی خود را جای بعضی از آنها قرار می دهم.

نرجس سلیمانی همچنین در حاشیه افتتاح رادیو مقاومت عنوان کرد: از بینندگان و شنوندگان رادیو تئاتر «سفیر» به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی امین رهبر هستم.

رادیو تئاتر «سفیر» قصه لزوم جبهه مقاومت و وحدت مسلمین در ارتباط با این مهم است که در این نمایش به مقاومت امام حسین (ع) اشاره می شود و در ادامه به دنیای امروز و مقاومت شهید سلیمانی در برابر جهل قدرت های امروزی توجه ویژه ای دارد.

بازیگران رادیو تئاتر «سفیر» میرطاهر مظلومی و مینو جبارزاده هستند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار