رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

جایزه بهترین فیلم جشنواره زنان کالیفرنیا آمریکا به «زنی که شاعر بود» ساخته سعید دشتی و صحرا فتحی اهدا شد. هیئت داوران نهمین دوره جشنواره فیلم زنان کالیفرنیا آمریکا، جایزه بهترین فیلم‌ خود را به فیلم زنی که شاعر بود اهدا کرد. این جشنواره که از هفتم تا نهم ژانویه (۱۷ تا ۱۹ دی ماه) در شهر […]

جایزه بهترین فیلم جشنواره زنان کالیفرنیا آمریکا به «زنی که شاعر بود» ساخته سعید دشتی و صحرا فتحی اهدا شد.

هیئت داوران نهمین دوره جشنواره فیلم زنان کالیفرنیا آمریکا، جایزه بهترین فیلم‌ خود را به فیلم زنی که شاعر بود اهدا کرد.

این جشنواره که از هفتم تا نهم ژانویه (۱۷ تا ۱۹ دی ماه) در شهر کالیفرنیا آمریکا در هالیوود برگزار می‌شود مختص آثار فیلمسازانی است که قصه آنها حول محور شخصیت یک زن بوده و یا یکی از عوامل اصلی پروژه زن است.

فیلم کوتاه زنی که شاعر بود نوشته صحرا فتحی و کارگردانی سعید دشتی و صحرا فتحی جایزه بهترین فیلم خارجی را در این جشنواره از آن خود کرد.

پیشتر، این فیلم جایزه بهترین بازیگری زن را از جشنواره فیلم کوتاه بمبئی برای صحرا فتحی به ارمغان آورده بود.

امیر جعفری، صحرا فتحی، لیندا کیانی و نیما شعبان نژاد بازیگران این فیلم هستند.

تهیه کنندگی این اثر بر عهده امیر هوشنگ هاشمی و کمپانی Pacific United Production’s کانادا و کمپانی دیار بوده و مهدی کمال‌پور نیز به عنوان جانشین تهیه و مدیر پروژه در این اثر حضور داشته است.

از جمله عوامل این فیلم کوتاه می توان به مدیر فیلمبرداری: بهروز بادروج، مدیر صدابرداری: کامران‌ کیان ارثی، تدوین: عماد خدابخش، طراحی و ترکیب صدا: آرزو زمانیان، طراح صحنه: مسعود سقلاطون‌نیا، منشی صحنه : دنیا سهرابی، موسیقی: مهرنام رستگاری اشاره کرد.

پخش بین‌الملل این فیلم برعهده مینروا فیلم با مدیریت الهه گودرزی است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار