رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

قادر آشنا مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی درباره آخرین تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره سالن های نمایش سخن گفت. قادر آشنا مدیر کل هنرهای نمایشی در گفتگو با خبرنگار تئاتر صبا درباره شایعه تصمیم بر تعطیلی سالن‌ها با سویه جدید اومیکرون اظهار کرد: ظرفیت سالن ها به تازگی زیر نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا به صد […]

قادر آشنا مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی درباره آخرین تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره سالن های نمایش سخن گفت.

قادر آشنا مدیر کل هنرهای نمایشی در گفتگو با خبرنگار تئاتر صبا درباره شایعه تصمیم بر تعطیلی سالن‌ها با سویه جدید اومیکرون اظهار کرد: ظرفیت سالن ها به تازگی زیر نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا به صد در صد رسیده است و تاکنون هیچ صحبتی در مورد تعطیلی به واسطه بیماری اومیکرون نشده است.

وی افزود: به محض اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا قوانین جدیدی در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی براساس بیماری اومیکرون صادر کند بلافاصله به منظور حفظ جان هنرمندان و مخاطبان آن را اجرا خواهیم کرد.

مدیر کل هنرهای نمایشی عنوان کرد: امیدوارم شرایط به سمتی نرود که مجبور به تعطیلی یا بازگشت سالن‌ها به ظرفیت ۵۰ درصدی شویم.

قادر آشنا با اشاره به کمک هزینه اداره کل هنرهای نمایشی به اجراهایی که تعدادی از سانس های آنها در زمان ۵۰ درصد بودن ظرفیت سالن‌ها روی صحنه رفته است، عنوان کرد: کمک هزینه اداره کل هنرهای نمایشی طبق قرار قبلی تا آخرین روزی که ظرفیت سالن ها ۵۰ درصد بوده است برای گروه های نمایشی مدنظر خواهد بود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار