رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April
  • دوشنبه 6 دی 1400 - 14:23
  • کد خبر : 85433
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «بن بست» در کتاب وعده به نمایش درآمد

برنامه ای دیگر از سلسله برنامه های کتاب وعده دربنیاد بیدل دهلوی، عصر روز شنبه ۴ دیماه به نمایش فیلم کوتاه بن بست به نویسندگی و کارگردانی قاسم عبداللهی اختصاص یافت. در این برنامه که اجرا و کارشناسی آن را حمید عبدالحسینی برعهده داشت؛ پس از اتمام نمایش فیلم بن بست، کارگردان به همراه تنی […]

برنامه ای دیگر از سلسله برنامه های کتاب وعده دربنیاد بیدل دهلوی، عصر روز شنبه ۴ دیماه به نمایش فیلم کوتاه بن بست به نویسندگی و کارگردانی قاسم عبداللهی اختصاص یافت.
در این برنامه که اجرا و کارشناسی آن را حمید عبدالحسینی برعهده داشت؛ پس از اتمام نمایش فیلم بن بست، کارگردان به همراه تنی چند از عوامل فیلم بر روی صحنه حضور یافتند تا پاسخگوی سوالات مجری باشند.
در ابتدا قاسم عبداللهی کارگردان فیلم به تشریح نحوه رسیدن به ایده فیلم پرداخت و موضوع دستمایه اثر را جز دغدغه های خود دانست که امروز در سطح جامعه به یکی از معضلات تبدیل شده است. وحید کردلو تدوینگر فیلم نیز به نحوه تعامل خود با کارگردان اشاره داشت و آن را مثبت ارزیابی نمود و این امر را ناشی از تسلط فیلمساز بر فیلم عنوان داشت. اشکان عسکری طراح گریم فیلم نیز از توجه کارگردان به بحث گریم در این فیلم صحبت نمود و نقش مجری گریم را در این کار پر رنگ دانست که در ادامه فاطمه عنابستانی به عنوان اجرای گریم، به ذکر توضیحاتی درخصوص این تجربه پرداخت.

در بخش دیگری از این نشست هریک از مهمانان در خصوص جایگاه حرفه خود در سینمای ایران به ابراز عقیده پرداختند و قاسم عبداللهی کارگردان فیلم نیز به ارائه توضیحاتی در زمینه انتخاب بازیگر و نحوه کارگردانی «بن بست» اشاره داشت. در قسمت پایانی برنامه حاضران در سالن به بیان دیدگاه ها و نظرات خود درخصوص فیلم پرداختند که با توضیحات کارگردان همراه بود. پایان بخش این مراسم عکس یادگاری عوامل فیلم با تماشاگران بود.
کتاب وعده به عنوان برنامه ای محصول بنیاد بیدل دهلوی و با مدیریت هنری و کارشناسی حمید عبدالحسینی هرهفته شنبه ها در تماشاخانه سیمرغ برگزار می گردد. مجری طرح این برنامه موسسه فرهنگی هنری تصویر یزدان ایرانیان می باشد.

سینماخانه / عکاس: پریا لطیفی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار