رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

سازمان هنری-رسانه‌ای اوج در چهلمین جشنواره فیلم فجر فیلمی ندارد. با انتشار فهرست ۲۲ فیلم حاضر در بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) چهلمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد. بر این اساس فیلم «مسیح، پسر مریم» به کارگردانی علی جعفرآبادی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و جلیل شعبانی به این رویداد سینمایی راه نیافت. این اثر تنها محصول سینمایی سازمان هنری-رسانه‌ای اوج بود که برای […]

سازمان هنری-رسانه‌ای اوج در چهلمین جشنواره فیلم فجر فیلمی ندارد.

با انتشار فهرست ۲۲ فیلم حاضر در بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) چهلمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد. بر این اساس فیلم «مسیح، پسر مریم» به کارگردانی علی جعفرآبادی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و جلیل شعبانی به این رویداد سینمایی راه نیافت.

این اثر تنها محصول سینمایی سازمان هنری-رسانه‌ای اوج بود که برای شرکت در این دوره از جشنواره اقدام کرده بود.

بنابراین سازمان اوج پس از ۴ دوره متوالی حضور در بخش رقابتی جشنواره، امسال در این بخش حضور نخواهد داشت. این در حالی است که دیگر بازوی فرهنگی انقلاب یعنی حوزه هنری امسال با چهار فیلم در جشنواره حضور دارد.

فیلم سینمایی «مسیح، پسرمریم» درامی اجتماعی از دهه ۵۰ شمسی است که گفته شده قصه‌ای متفاوت را روایت می‌کند. پانته‌آ پناهی‌ها، امیر نوروزی، بهرام ابراهیمی، پاوان افسر، مهرداد ضیایی، حمید ابراهیمی، گلنوش قهرمانی، منصور نصیری و المیرا دهقانی برخی بازیگران اصلی این فیلم‌اند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار