رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

«غریزه» به کارگردانی سیاوش اسعدی که پیش‌بینی می‌شد از فیلم‌های مورد توجه جشنواره فیلم فجر امسال باشد، به فهرست فیلم‌های بخش مسابقه راه نیافته است. به گزارش سینماخانه؛ مشاور رسانه‌ای پروژه، «غریزه» تازه‌ترین ساخته سینمایی سیاوش اسعدی، عاشقانه متفاوتی است که در اواخر دهه چهل خورشیدی روایت می‌شود. تا پیش از اعلام اسامی فیلم‌های بخش […]

«غریزه» به کارگردانی سیاوش اسعدی که پیش‌بینی می‌شد از فیلم‌های مورد توجه جشنواره فیلم فجر امسال باشد، به فهرست فیلم‌های بخش مسابقه راه نیافته است.

به گزارش سینماخانه؛ مشاور رسانه‌ای پروژه، «غریزه» تازه‌ترین ساخته سینمایی سیاوش اسعدی، عاشقانه متفاوتی است که در اواخر دهه چهل خورشیدی روایت می‌شود.
تا پیش از اعلام اسامی فیلم‌های بخش مسابقه چهلمین جشنواره فیلم فجر، شنیده‌ها حاکی از آن بود که «غریزه» یکی از پدیده‌های امسال جشنواره است و اکنون نبود این فیلم در فهرست فیلم‌های اعلام شده از سوی دبیرخانه جشنواره باعث تعجب و‌ سوال اهالی رسانه شده است.
گمان می‌رود که فیلم «غریزه» از سوی اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد (شورای پروانه نمایش) با مشکل ممیزی و سانسور مواجه شده و‌ سازندگان فیلم نیز زیر بار تحمیل ممیزی و سانسور نرفته و نخواهند رفت.
«غریزه» یکی از پر هزینه‌ترین و پرلوکیشن‌ترین فیلم‌های بخش خصوصی‌ سینمای ایران است که منجیل، رودبار، لوشان، قزوین، تاکستان و محمدشهر کرج از جمله لوکیشن‌های اصلی فیلم بودند.
از نکات قابل توجه فیلم ساخت بخش عمده‌ای از دکورهای فیلم بوده که در نقاط مختلفی ساخته شده‌اند.
تازه‌ترین ساخته سیاوش اسعدی به طور کامل در بخش خصوصی تهیه و تولید شده است.
امین حیایی، پانته‌آ پناهی‌ها، با حضور ژاله صامتی و با معرفی دو چهره جدید در نقش‌های اصلی فیلم‌ که در آینده نزدیک از آنها رونمایی خواهد شد، بازیگران اصلی فیلم «غریزه» هستند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار