رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فصل دهم مسابقه استعدادیابی رادیو ایران با عنوان «یک دو صدا» کلید خورد. به نقل از شبکه رادیویی ایران، «یک دو صدا» یک مسابقه استعدادیابی رادیویی است که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ از رادیو ایران پخش می‌شود. بر اساس این گزارش ساجد قدوسیان تهیه‌کننده مسابقه استعدادیابی «یک دو صدا» گفت: فصل دهم این مسابقه رادیویی […]

فصل دهم مسابقه استعدادیابی رادیو ایران با عنوان «یک دو صدا» کلید خورد.

به نقل از شبکه رادیویی ایران، «یک دو صدا» یک مسابقه استعدادیابی رادیویی است که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

بر اساس این گزارش ساجد قدوسیان تهیه‌کننده مسابقه استعدادیابی «یک دو صدا» گفت: فصل دهم این مسابقه رادیویی کلید خورد. با توجه به درخواست مکرر مخاطبان و متقاضیان در فضای حقیقی و مجازی بر آن شدیم تا پیش از اتمام فصل نهم، ثبت‌نام فصل دهم مسابقه «یک دو صدا» انجام شود تا بتوان برنامه‌ریزی جامع و کاملی برای شرکت‌کنندگان داشت. بنا به درخواست متقاضیان فصل دهم، مسابقه گویندگی و اجرای رادیویی است. مطمئنم که مشارکت بالا خواهد بود لذا مهلت ثبت‌نام که ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۰ اعلام شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

لازم به یادآوری است؛ متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای رادیو ایران مراجعه کنند. «یک دو صدا» به تهیه‌کنندگی ساجد قدوسیان و اجرای نسیم رفیعی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ شب از رادیو ایران پخش می‌شود.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار