رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

زهرا آقاپور بازیگر فیلم کوتاه «جام جهانی» به نویسندگی و کارگردانی مریم خدابخش موفق به کسب جایزه‌ی بهترین بازیگر دهمین دوره‌ی جشنواره‌ کالیفرنیا شد. به گزارش ایلنا، به زهرا آقاپور (بازیگر ۲۹ ساله‌ی تئاتر و سینما) در فیلم کوتاه «جام جهانی» به نویسندگی و کارگردانی مریم خدابخش موفق به کسب جایزه‌ی بهترین بازیگر دهمین دوره‌ی […]

زهرا آقاپور بازیگر فیلم کوتاه «جام جهانی» به نویسندگی و کارگردانی مریم خدابخش موفق به کسب جایزه‌ی بهترین بازیگر دهمین دوره‌ی جشنواره‌ کالیفرنیا شد.

به گزارش ایلنا، به زهرا آقاپور (بازیگر ۲۹ ساله‌ی تئاتر و سینما) در فیلم کوتاه «جام جهانی» به نویسندگی و کارگردانی مریم خدابخش موفق به کسب جایزه‌ی بهترین بازیگر دهمین دوره‌ی جشنواره‌ی «Silent River» کالیفرنیا آمریکا شد.

آقاپور که فارغ التحصیل کارشناسی بازیگری تئاتر از دانشگاه اراک و همچنین کارشناسی ارشد پژوهش هنر از دانشگاه هنر و معماری تهران است در کارنامه‌ی کاری خود بازی در آثاری چون تئاترهای «حریق»، «کد ۱۳»، «سوی کابوی»، «غریبه‌های کامل» و… و همچنین فیلم‌های کوتاه «نخ دندان»، «جامپینگ»، «کرایه»، «پایان بندی»، «دوباره برقص پدر» و… را دارد.

وی که در سابقه‌ی خود جوایزی از جمله بهترین بازیگر زن جشنواره‌ی استانی تئاتر تهران را دارد در خصوص کسب این جایزه از دهمین دوره‌ی جشنواره‌ی «Silent River» کالیفرنیا آمریکا ابراز امیدواری کرد و این جایزه را مقدمه‌ای بر ادامه‌ی مسیر کاری خود قلمداد کرد و مرحمی بر سختی‌هایی که در این مسیر از ابتدا تا اکنون متحمل شده است دانست.

«جام جهانی» روایتگر داستان زن و شوهری است که قصد مهاجرت دارند و تا رسیدن به هدفشان زمانی نمانده است که رازی میان آن‌ها بر ملا می‌شود. تیزر این فیلم کوتاه توسط «تیزرباطا» (سید فرشاد هاشمی) ساخته شده است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار