رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مستند تلویزیونی «صندوقچه اشرار» با محوریت افشاگری اسناد پاندورا روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مستند تلویزیونی اسناد پاندورا (صندوقچه اشرار) ساعت ۴۰ دقیقه بامداد هشتم دی‌ماه از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. این مستند از تولیدات جدید دفتر نمایندگی رسانه‌ملی در انگلیس، با موضوع افشای اسناد […]

مستند تلویزیونی «صندوقچه اشرار» با محوریت افشاگری اسناد پاندورا روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مستند تلویزیونی اسناد پاندورا (صندوقچه اشرار) ساعت ۴۰ دقیقه بامداد هشتم دی‌ماه از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

این مستند از تولیدات جدید دفتر نمایندگی رسانه‌ملی در انگلیس، با موضوع افشای اسناد مالی محرمانه تعدادی از سران و افراد صاحب نفوذ جهان موسوم به اسناد پاندورا تهیه شده است.
اسناد پاندورا دربرگیرنده حدود سه ترابایت داده است که سازمان بین‌المللی روزنامه‌نگاران پژوهشگر ۳ اکتبر/ ۱۱مهر۱۴۰۰ خورشیدی منتشر کرد.

در این اسناد، مجوزهای تاسیس شرکت‌های مختلف، فهرستی از سهامداران، صورتحساب‌ها، گذرنامه‌ها، سوابق سفر افراد بانفوذ در جهان، از جمله بیش از شش میلیون سند، تقریبا سه میلیون تصویر، بیش از یک میلیون رایانامه و تقریبا نیم میلیون صفحه اینترنتی وجود دارد.

نگاهی گذرا به این اسناد، نشانگر حقایقی شگفت‌آور برای مردم جهان است. سازمان‌های خبری عضو این انجمن، افشای این اسناد را گسترده‌ترین انتشار اسرار محرمانه مالی توصیف کردند.
اسناد پاندورا، اسرار شبکه‌های پیچیده‌ای از شرکت‌ها را نشان می‌دهد که در خارج از مرزها ایجاد شده اند و اغلب در زمینه پنهان کردن اموال، فرار مالیاتی و پولشویی فعالیت می‌کنند.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار