رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

دوازدهمین قسمت از برنامه تلویزیونی «پرنیان صدا» جمعه ۱۰دی‌ماه ساعت ۲۰ با حضور استاد محمد صالح علا از سبکه پنج سیما پخش می‌شود. به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، دوازدهمین قسمت از برنامه تلویزیونی «پرنیان صدا» جمعه ۱۰ دی‌ماه ساعت ۲۰ با حضور استاد محمد صالح علا شاعر، نویسنده، کارگردان، هنرپیشه، مجری و ترانه‌سرا از شبکه پنج سیما پخش […]

دوازدهمین قسمت از برنامه تلویزیونی «پرنیان صدا» جمعه ۱۰دی‌ماه ساعت ۲۰ با حضور استاد محمد صالح علا از سبکه پنج سیما پخش می‌شود.

به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، دوازدهمین قسمت از برنامه تلویزیونی «پرنیان صدا» جمعه ۱۰ دی‌ماه ساعت ۲۰ با حضور استاد محمد صالح علا شاعر، نویسنده، کارگردان، هنرپیشه، مجری و ترانه‌سرا از شبکه پنج سیما پخش می شود.

در این برنامه مخاطبان شاهد گپ و گفتی صمیمانه با استاد صالح علا پیرامون نیم قرن زندگی‌اش با رادیو خواهند بود.

اجرای نمایشنامه طنز با عنوان «حاشیه نرو» توسط زنده‌یادان عزت‌الله مقبلی و احمد قدکچیان از بخش‌های دیگر این قسمت از پرنیان صدا است.

در برنامه «پرنیان صدا» این هفته، مروری بر خاطرات سال‌های اولیه انقلاب و ارج و قربی که شعبه‌های نفت هر محل برای توزیع نفت‌های سهمیه بندی شده داشتند، با اجرای آهنگ «نفتی جون بیا نفتمو بیار» سروده استاد محمد حاجی حسینی و خوانندگی علیرضا جاویدنیا و گروه کر «صبح جمعه» خواهد داشت.

همچنین در این برنامه، دکلمه شعر «ای رئیسان» با اجرای حسین امیرفضلی و پخش لطیفه‌های نمایشی با هنرمندی حمید قنبری، مورین، منوچهر نوذری، رحیم بقایی و یاد تهران قدیم و درددلهای کارگران ساختمانی با اجرای ترانه سنتی و قدیمی «شب‌های گلوبندک» توسط رسول نجفیان پخش می‌شود.

اجرای مسابقه جدید «صدای ماندگار»، اعلام برندگان مسابقه قبلی و پاسخ صحیح آن از بخش‌های دوازدهمین قسمت از مجموعه تلویزیونی «پرنیان صدا» است.

برنامه «پرنیان صدا» به تهیه کنندگی سعید توکل کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیماست که جمعه هر هفته ساعت ۲۰ به مدت ۴۵ دقیقه پخش می شود.

منبع: هنرصدا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار