رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

برنامه «ترین ها» در شبکه رادیویی صبا خاطره انگیزترین انیمیشن ها را با حال و هوایی متفاوت برای شنوندگان معرفی می‌کند. به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «ترین‌ها» در رادیو صبا روز جمعه دهم دی خاطره انگیزترین انیمیشن‌ها را معرفی می‌کند. در توضیحات تکمیلی این برنامه آمده است: «آخر هفته از خواب بیدار […]

برنامه «ترین ها» در شبکه رادیویی صبا خاطره انگیزترین انیمیشن ها را با حال و هوایی متفاوت برای شنوندگان معرفی می‌کند.

به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «ترین‌ها» در رادیو صبا روز جمعه دهم دی خاطره انگیزترین انیمیشن‌ها را معرفی می‌کند.

در توضیحات تکمیلی این برنامه آمده است:

«آخر هفته از خواب بیدار می‌شدیم، بعد از یک استراحت خوب و خوردن صبحانه، تلویزیون را روشن می‌کردیم و وقت تماشای برنامه های کودک و نوجوان و کارتون‌های خاطره انگیز و جذاب فرا رسیده بود. این سناریویی آشنا برای تمام کسانی است که در دهه ۶۰ و ۷۰ به دنیا آمده اند.

به بهانه تازه کردن خاطرات دوران کودکی و نوجوانی متولدان آن ۲ دهه رادیو صبا می‌خواهد شما را با تعدادی از بهترین و معروف‌ترین کارتون‌های آن زمان آشنا کنیم، روزگاری که خبری از انیمیشن‌های پرزرق و برق نبود.

تعدادی از این انیمیشن ها که در این لیست قرار گرفته اند شامل افسانه زورو، بابالنگ دراز، سفرهای میتی کومان، زنان کوچک، جیمبو، لوک خوش شانس، فوتبالیست ها، کارگاه گجت، خانواده دکتر ارنست، مهاجران، بچه های کوه آلپ، قلعه هزار اردک هستند.

برنامه «ترین‌ها» با اجرای شاهین جمشیدی هر هفته با هدف معرفی برترین های ایران و جهان در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی پخش می شود.

«ترین‌ها» در طول هفته در فضای مجازی موضوعات مختلفی از جمله ورزش، تفریحات، گردشگری، فضای مجازی و …را مطرح تا در زمان پخش برنامه به کمک شنوندگان به ترین ها از نظر مخاطبان برسند. این برنامه در فضایی شاد و پرانرژی تقدیم مخاطبان می شود.

این برنامه روزهای جمعه ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف اله و اجرای شاهین جمشیدی، نویسندگی فرزانه عرفانی تبار، صدابردار رضا سلیمانی، هماهنگی مرتضی نظری به مدت ۹۰ دقیقه تقدیم شنوندگان می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار