رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

با اعلام اعضای هیئت داوران دوازدهمین جشنواره پویانمایی تهران آثار راه‌یافته به مسابقه‌ بین‌الملل این جشنواره اعلام شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آثار راه‌یافته به بخش‌ مسابقه‌ بین‌الملل دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از سوی هیئت انتخاب اعلام شد. […]

با اعلام اعضای هیئت داوران دوازدهمین جشنواره پویانمایی تهران آثار راه‌یافته به مسابقه‌ بین‌الملل این جشنواره اعلام شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آثار راه‌یافته به بخش‌ مسابقه‌ بین‌الملل دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از سوی هیئت انتخاب اعلام شد.

هیئت انتخاب این دوره از جشنواره بین‌المللی پویانمایی شامل شهرام حیدریان، شیوا ممتحن، ساره شفیعی‌پور، حسین ملایمی، فرنوش عابدی، مهدی شیری و امین حق‌شناس، ۴۶۸ فیلم در بخش مسابقه ایران و ۱۰۴۸ فیلم از ۸۵ کشور جهان را بازبینی کرد.

در نهایت این اعضا ۲۱۷ فیلم را برای شرکت در بخش مسابقه بین‌الملل این دوره از جشنواره پویانمایی معرفی کرد که شامل ۳۶ فیلم ایرانی و ۱۸۱ فیلم خارجی می‌شوند.

بر همین اساس از بین ۳۶ فیلم ایرانی، ۱۵ اثر در بخش فیلم کوتاه، ۳ اثر در بخش کودک و نوجوان، ۳ اثر در بخش تجربی، ۴ اثر در بخش تلویزیونی، ۴ اثر در بخش تبلیغاتی، ۶ فیلم دانشجویی و ۱ فیلم بلند به بخش مسابقه بین‌الملل راه یافته‌اند.

همچنین از بین ۱۸۱ اثر خارجی، ۸۹ فیلم کوتاه، ۴۸ اثر دانشجویی، ۵ اثر تلویزیونی، ۶ اثر تجربی، ۵ اثر تبلیغاتی، ۲۶ اثر در بخش کودک و نوجوان و ۲ فیلم بلند به بخش مسابقه‌ بین‌الملل این جشنواره راه پیدا کرده‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی www.tehran-animafestival.ir اسامی آثار راه‌یافته به بخش مسابقه‌ بین‌الملل را دریافت کنند.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۵ تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار