رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April
در دومین نشست از سلسله نشست‌‌های «سینما؛ گفتمان فرهنگی» مطرح می شود؛

لزوم قانون‌گرایی در سینمای ایران

دومین نشست از سلسله نشست‌‌های«سینما؛ گفتمان فرهنگی» (گام دوم سینما) به همت اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی کشور، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موزه سینما، ۱۳ دی ماه برگزار می‌شود. ‎به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، دومین نشست از […]

دومین نشست از سلسله نشست‌‌های«سینما؛ گفتمان فرهنگی» (گام دوم سینما) به همت اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی کشور، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موزه سینما، ۱۳ دی ماه برگزار می‌شود.
‎به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، دومین نشست از این برنامه، با موضوع «لزوم قانون گرایی در سینمای ایران با نگاهی به کاستی‌های قوانین موجود و ارائه راه‌حل‌های مناسب» با حضور سینماگران و کارشناسانی چون محمدرضا مصباح (تهیه‌کننده سینما)، مهدی کریمی (تهیه‌کننده سینما)، مهدی کوهیان (حقوقدان و تهیه‌کننده سینما)، دکتر وحید آگاه (حقوقدان و عضو هیأت‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی)، مصطفی محمودی (کارشناس و منتقد) و امین نوروزی (منتقد) برگزار خواهد شد.
‎این سلسله نشست‌ها به منظور واکاوی و تحلیل وضعیت سینِما، چالش‌ها و افق‌های پیش‌رو در راستای ایجاد تحول در سینمای ایران با حضور کارشناسان، استادان و پژوهشگران سینما طراحی شده است.
‎این برنامه در طول دی ماه به صورت هفتگی پیش‌بینی شده و در بهمن ماه به دلیل برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر برگزار نخواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار