رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مستند «میانبر» دوشنبه ۱۳ دی‌ماه ساعت۱۴:۱۰ از شبکه پنج سیما پخش می شود. به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مستند «میانبر» با هدف به تصویر کشیدن اقدامات درمانی گروه‌های جهادی در مناطق محروم دوشنبه ۱۳ دی‌ماه ساعت۱۴:۱۰ از شبکه پنج سیما پخش می شود. مستند «میانبر» ویژه اقدامات گروه جهادی درمانی ثارالله تهران است که فعالیت خود […]

مستند «میانبر» دوشنبه ۱۳ دی‌ماه ساعت۱۴:۱۰ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مستند «میانبر» با هدف به تصویر کشیدن اقدامات درمانی گروه‌های جهادی در مناطق محروم دوشنبه ۱۳ دی‌ماه ساعت۱۴:۱۰ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

مستند «میانبر» ویژه اقدامات گروه جهادی درمانی ثارالله تهران است که فعالیت خود را از خرداد ۱۴۰۰ با محوریت خدمات درمانی به مناطق محروم آذربایجان شرقی آغاز کرده است.

این گروه جهادی با خدمات درمانی شامل دندان پزشکی، چشم پزشکی، زنان و مامایی، سونوگرافی، دارویی، روانپزشکی و روانشناسی، اطفال، داخلی، اورولوژی، ارتوپدی، قلب، جراحی چشم و… در مناطق محروم به مردم خدمت‌رسانی می کنند.

همچنین مستند «میانبر» مروری به اردوی جهادی درمانی بندر امام یادبود شهید الیاس موحد خواهد داشت که به دعوت سردار اباذری فرمانده قرارگاه جهادی و تحول اجتماعی بندر امام، اقدام به خدمات پزشکی به بیش از ۲ هزار نفر از مردم بخش محروم آن شهر در تخصص های مختلف کرده اند.

مستند «میانبر» به تهیه کنندگی محمد یوسفی و کارگردانی محمد فرج صالحی دوشنبه به مدت ۲۰ دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار