رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • دوشنبه 13 دی 1400 - 13:29
  • کد خبر : 85963
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «سه‌گانه پاریسی» همزمان با اجرای آنلاین روی صحنه می‌رود

نمایش سه گانه پاریسی به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی برای اولین بار در کشور همزمان با اجرای صحنه‌ای به صورت آنلاین میزبان مخاطبان از سراسر کشور است. به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر پوشه، نمایش «سه گانه پاریسی» به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی روزهای ۱۳،۱۴،۱۶و ۱۷ دی‌ماه ساعت ۲۰ همزمان با اجرای صحنه‌ای برای […]

نمایش سه گانه پاریسی به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی برای اولین بار در کشور همزمان با اجرای صحنه‌ای به صورت آنلاین میزبان مخاطبان از سراسر کشور است.
به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر پوشه، نمایش «سه گانه پاریسی» به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی روزهای ۱۳،۱۴،۱۶و ۱۷ دی‌ماه ساعت ۲۰ همزمان با اجرای صحنه‌ای برای اولین بار به صورت آنلاین و مجازی از سایت آپارات پخش می‌شود.
ایوب آقاخانی سرپرست و موسس گروه تئاتر پوشه در این باره عنوان کرد: نمی‌دانم این خدمت‌رسانی گروه پوشه به هموطنان تئاتردوست در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف چقدر موفق و مفید خواهد بود‌ اما معتقدم با این کار مرزهای جدیدی را در مجازی کردن تئاتر زنده گشوده‌ایم که برای من و گروهم دستاوردی کلان محسوب می‌شود و امیدوارم جریان‌ساز باشد با توجه به اینکه در کشور هیچ سابقه‌ای برای این کار وجود ندارد و ما برای نخستین بار این تجربه را عملی می‌کنیم.
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://www.aparat.com/event/۵۸۶۳  بلیت تماشای مجازی این نمایش را خریداری کنند.
«سه گانه پاریسی» جدیدترین کار گروه تئاتر پوشه به تهیه کنندگی مهدی سهرابی و جواد راهزانی است که تا ۱۷ دی‌ماه در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.
ایوب آقاخانی و وحید نفر بازیگران این نمایش هستند.
دیگر عوامل این اثر عبارتند از مدیر تولید و مجری طرح: سجاد ‌قاطعی، دستیار کارگردان، برنامه‌ریز و منشی صحنه: مهرنوش ‌بیگ ‌زاده، طراح صحنه: سینا ‌ییلاق ‌بیگی، طراح لباس: ماهرخ ‌سلیمانی ‌پور، طراح نور: رضا ‌خضرایی، طراح گرافیک: سجاد ‌قاطعی، مدیر صحنه: محمد ‌حسن ‌درباغی ‌فرد، گروه تولید: امید شمس و  عکاس: حسین گلستان.
منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار