رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

پخش تلویزیونی مراسم اسکار ۲۰۲۱ حتی نتوانست در میان صد برنامه پربیننده سال گذشته نیز قرار بگیرد. به نقل از ایندی وایر، طبق فهرستی که ورایتی از پربیننده ترین های سال ۲۰۲۱ منتشر کرده است، دوره گذشته مراسم اسکار که با توجه به همه گیری کرونا خیلی دیر در تاریخ ۲۷ آوریل با تعداد محدودی مهمان به […]

پخش تلویزیونی مراسم اسکار ۲۰۲۱ حتی نتوانست در میان صد برنامه پربیننده سال گذشته نیز قرار بگیرد.

به نقل از ایندی وایر، طبق فهرستی که ورایتی از پربیننده ترین های سال ۲۰۲۱ منتشر کرده است، دوره گذشته مراسم اسکار که با توجه به همه گیری کرونا خیلی دیر در تاریخ ۲۷ آوریل با تعداد محدودی مهمان به تهیه کنندگی ویل پاکر برگزار شد، حتی نتوانست در میان صد برنامه تلویزیونی پر بیننده سال نیز جای بگیرد.

مراسم اسکار در سال ۲۰۲۰ که جایزه بهترین فیلمش به «انگل» از کشور کره جنوبی رسید، ۲۳٫۶ میلیون بیننده داشت و در آن سال به عنوان دومین برنامه پربیننده سرگرمی تلویزیونی پشت سر برنامه ویژه «سوپر باول» قرار گرفته بود. اما مراسم اسکار سال ۲۰۲۱ که در ماه آوریل برگزار شد ۱۰٫۴ میلیون بیننده داشت که نسبت به دوره قبل از آن ۶۰ درصد کاهش داشت و البته پخش تلویزیونی این مراسم حتی نتوانست در میان صد برنامه پربیننده سال هم قرار بگیرد.

با این اوصاف به نظر می رسد اگر آکادمی فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» را که اکنون بیش از ۶۰۰ میلیون دلار در آمریکا فروش داشته است، در میان نامزدهای اسکار قرار دهد شاید تعداد بیننده های این مراسم به همت طرفداران مارول افزایش پیدا کند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار