رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

پاتوق فیلم کوتاه اصفهان، پس از وقفه‌ای چند ماهه با برگزاری فصل «کیانوش عیاری» از ۱۲ دی‌ماه، رسماً آغاز به کار می‌کند. به‌گزارش سینمخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به‌نقل از ایسنا، مجتبی اسپنانی، مدیر پاتوق فیلم کوتاه اصفهان (وابسته به انجمن سینمای جوانان اصفهان) به ایسنا گفت: دومین و سومین […]

پاتوق فیلم کوتاه اصفهان، پس از وقفه‌ای چند ماهه با برگزاری فصل «کیانوش عیاری» از ۱۲ دی‌ماه، رسماً آغاز به کار می‌کند.

به‌گزارش سینمخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به‌نقل از ایسنا، مجتبی اسپنانی، مدیر پاتوق فیلم کوتاه اصفهان (وابسته به انجمن سینمای جوانان اصفهان) به ایسنا گفت: دومین و سومین دورۀ جشن پاتوق فیلم کوتاه اصفهان که محلی برای داوری فیلم‌های تولید و اکران شده در برنامه‌های فصلی پاتوق است، تیرماه سال جاری و در شرایط سخت محدودیت‌های کرونایی، با مدیریت حمیدرضا وفاخواه برگزار شد، اما بعد از اتمام جشن، برنامه‌ها تا معرفی شورای سیاست‌گذاری جدید پاتوق متوقف ماند.

او ادامه داد: قرار است جشن چهارم پاتوق فیلم کوتاه، اردیبهشت‌ماه سال آتی برگزار شود و پیش‌نیاز برگزاری این جشن، برپایی حداقل یک‌ فصل از برنامه‌های پاتوق است.

مدیر پاتوق فیلم کوتاه اصفهان تصریح کرد: فصل جدید پاتوق فیلم کوتاه که به‌تازگی از پوستر آن رونمایی شده، مزین به نام «کیانوش عیاری» است و امیدواریم که بتوانیم در اسفندماه، به مناسبت اختتامیه، در اصفهان میزبان این فیلم‌ساز برجسته باشیم.

اسپنانی، دربارۀ برنامۀ فصل «کیانوش عیاری» توضیح داد: در این فصل، روزهای ۱۲ و ۱۹ دی‌ماه، روز سوم بهمن‌ماه و روزهای نخست و ۱۵ اسفندماه، آمادۀ رونمایی و اکران تولیدات فیلم کوتاه، در پردیس سینمایی سیتی سنتر هستیم.

این مدرس فیلم‌سازی، ضمن تقدیر از مدیریت دانشگاه و پردیس سینمایی سیتی سنتر، دفتر تخصصی سینما و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به دلیل حمایت از برگزاری فصل جدید پاتوق فیلم کوتاه، از عموم علاقه‌مندان به فیلم کوتاه دعوت کرد تا در این نشست‌ها حضور داشته باشند.

او خبر داد: هفتاد و پنجمین نشست پاتوق فیلم کوتاه اصفهان، ۱۲ دی ماه رأس ساعت ۱۷ در پردیس سینمایی سیتی سنتر برگزار می‌شود. این نشست به اکران فیلم کوتاه «کپسول» و برنامۀ «بایدها و نبایدها در معرفی فیلم کوتاه به اسکار» با حضور احسان امینی اختصاص دارد.

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار