رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سینماخانه در راستای حمایت و معرفی جوانان علاقمند به هنر، خاصه بازیگری و عدم تمرکز بر پایتخت، سلسله گفتگوهایی را در راستای آشنایی و نیز شناخت مسائل و معضلات پیش روی این گروه از دوستداران عرصه بازیگری در شهرستان ها انجام خواهد داد. نخستین بخش این گفتگوها به عرفان علیخانی از استان قم اختصاص دارد. […]

سینماخانه در راستای حمایت و معرفی جوانان علاقمند به هنر، خاصه بازیگری و عدم تمرکز بر پایتخت، سلسله گفتگوهایی را در راستای آشنایی و نیز شناخت مسائل و معضلات پیش روی این گروه از دوستداران عرصه بازیگری در شهرستان ها انجام خواهد داد.
نخستین بخش این گفتگوها به عرفان علیخانی از استان قم اختصاص دارد.

عرفان علیخانی در خصوص میزان علاقه خود به این عرصه می گوید: از کودکی علاقه مند به عکس گرفتن و عکاسی بوده ام و همیشه آرزو داشتم که بعنوان بازیگر روی صحنه باشم یا در زمینه مدلینگ به صورت تخصصی و حرفه ای فعالیت داشته باشم.
وی در ادامه به مشکلات پیش روی خود در این زمینه پرداخت و گفت: خیلی جاها برای تست رفته و خیلی کارها انجام داده ام ولی اکثراً طلب پول می نمایند و از من خواسته اند که هزینه کنم تا دیده شوم. او با ابراز تاسف از این شرایط گفت: واقعاً این وضعیت چیزی جز عدم پیشرفت جوانان و دلسردی آنان چه در زمینه بازیگری و مدلینگ در سینما و تئاتر به دنبال نخواهد داشت و باعث ناامیدی خیلی از جوان ها است. جوانانی که نه پول دارند و نه کسی آنان را به این عرصه معرفی می کند. واقعاً باید متاسف بود برای کسانی که کاری از دستشان بر میاید ولی همچنان بدنبال منفعت خودشان هستند و این واقعاً ناراحت کننده است.
عرفان علیخانی در پایان در قالب یک درخواست مطرح داشت: من از کسانی که در این عرصه ها فعالیت دارند و یا به عنوان مدیر سمتی دارند در خواست می کنم که بیشتر هوای جوان ها را داشته باشند تا کمتر نا امید بشوند، کمتر سختی بکشند و بتوانند در رشته هایی که علاقه مند هستند فعالیت کنند تا در آینده به جایگاهی برسند.

دست اندرکاران این گفتگو عبارتند از:
محمد حسن جوهری

محمد حسام سلیمانی

محمد باقر سعیدی

یگانه حیدری

علی کریمی

سردبیر و ویرایش: حمید عبدالحسینی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار