رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April
  • پنجشنبه 16 دی 1400 - 21:51
  • کد خبر : 86254
  • تئاتر
  • چاپ خبر : میثاق ‌یوسفی از نمایش «رام کردن زن سرکش» می گوید

میثاق ‌یوسفی کارگردان نمایش «رام کردن زن سرکش» در مصاحبه ای به شرح مختصر این نمایش پرداخت و عنوان کرد: داستان از این قرار است که جمشید و سلیمان از تهران به شیراز می‌روند و در شهر شیراز خانواده ای به نام صارمی وجود دارد که این خانواده دو دختر دارد یکی خیلی مهربان و […]

میثاق ‌یوسفی کارگردان نمایش «رام کردن زن سرکش» در مصاحبه ای به شرح مختصر این نمایش پرداخت و عنوان کرد: داستان از این قرار است که جمشید و سلیمان از تهران به شیراز می‌روند و در شهر شیراز خانواده ای به نام صارمی وجود دارد که این خانواده دو دختر دارد یکی خیلی مهربان و زیبا و دیگری بسیار سرکش و اتفاق هایی که در این میان بین آنها رخ می دهد.

وی در ادامه به مشکلات نمایش اشاره کرد و گفت : قاعدتاً هر نمایشی دارای مشکلاتی است  که گروه نمایشی ما هم از این قضیه مستثنی نبود. مشکل اصلی ما در نحوه ایجاد چندین سبک در کنار هم بود که باعث سخت شدن کار می شد و البته قصد اصلی ما زنده نگاه داشتن نمایش با سبک ایرانی بود.

کارگردان نمایش «رام کردن زن سرکش» از هدف خود برای اجرای این نمایش گفت و افزود: متنی بسیار زیبا و روان که با توجه به حجم زیادی که متن دارد اما داستان کاملا جذابی دارد و مخاطب را با خودش همراه می کند. و البته کار کردن متن استاد داود فتحعلی بیگی  برای بنده افتخار است.

وی از برنامه های آتی خود خبر داد و گفت: بنده به زودی قصد کار کردن یک فیلم کوتاه را دارم با نگاهی جدید و یک تئاتر دیگر که اجرای آن برای سال آینده است.

میثاق ‌یوسفی از سال نود وارد این حرفه شده است و ده کار تئاتر به عنوان بازیگر حضور داشته و پنج کار در سمت های مختلف عوامل بوده است و سه کار هم کارگردانی کرده است ،وی کارگردانی نمایش هایی نظیر :نمایش “استقلال پشت پرده” به نویسندگی استاد سیمین امیریان ،نمایش “رسیدن دیر هنگام” به نویسندگی و کارگردانی میثاق یوسفی و نمایش “رام کردن زن سر کش” به نویسندگی استاد داود فتحعلی بیگی را در کارنامه هنری خود دارد. وی تا کنون بازیگری در چند فیلم کوتاه را داشته و هفت مدرک بازیگری از آموزشگاه های معتبر  و و یک مدرک کارگردانی از آموزشگاه های معتبر را دارد.

عوامل نمایش «رام کردن زن سرکش» عبارتند از : نویسنده : دکتر داوود فتحعلی بیگی،تهیه کنندگان : مهدی علینژاد_زهره حجازی مهر،کارگردان : میثاق یوسفی،گروه کارگردانی : سرپرست گروه کارگردانی : زهره حجازی مهر ،دستیار یک کارگردان : ماهان مقامی ،دستیار دو کارگردان : نفیسه دلجو ،منشی صحنه : نفیسه دلجو ،مدیر تولید : حسن یوسفی ، : گروه موسیقی،سرپرست گروه ورنا و نوازنده ساز های کوبه ای : آروشا چلاجور ،نوازنده قانون : امیر علی پور مومن ،اپراتور موسیقی و میکس و مسترینگ : سروش روزبهانی ، طراح و مجری گریم : نیوشا امینی ،مدیر صحنه : علی اکبر علیان ،طراح دکور : میثاق یوسفی،طراح لباس : زهره حجازی مهر ،مدیر روابط عمومی : صادق سیادت ،مشاور رسانه ای :پیام احمدی کاشانی و فرزاد جمشید دانایی،مدیر مالی و برنامه ریزی : آزیتا پارسا نژاد ،طراح پوستر : ساناز تفکری ،عکاسان :پیام احمدی کاشانی و فرزاد جمشید دانایی ،مدیریت خانه نمایش مهرگان: ساراداروفروش و مهدی علینژاد،مدیرهنری:عاطفه اکبری،مدیرمالی:نسرین ملکی،مدیرفنی:رهی علی بالایی،مسوول سالنها: آرمین رضایی نیا،مسوول اداری: داریوش ادهمی،مانی محمدی،مسوول گیشه: مانی محمدی و راهنمای تالار: محمدرضافتحی، مانی محمدی

نمایش «رام کردن زن سرکش » از تاریخ ۱۴ آذر لغایت سوم دی آذر در سالن یک خانه نمایش مهرگان به روی صحنه رفت.

خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار