رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

«پل مدیریت» برنامه مجله‌ای و گفتگومحور رادیو تهران در ایام دهه فجر میزبان وزاری دولت سیزدهم خواهد بود. اکبر محمدی خانی سردبیر برنامه «پل مدیریت» رادیو تهران در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، با اشاره به اینکه برنامه جدید رادیو تهران، فرصتی است برای مدیران و مردم، تا دور یک میز کنار هم بنشینند و مسایل شان را […]

«پل مدیریت» برنامه مجله‌ای و گفتگومحور رادیو تهران در ایام دهه فجر میزبان وزاری دولت سیزدهم خواهد بود.

اکبر محمدی خانی سردبیر برنامه «پل مدیریت» رادیو تهران در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، با اشاره به اینکه برنامه جدید رادیو تهران، فرصتی است برای مدیران و مردم، تا دور یک میز کنار هم بنشینند و مسایل شان را طرح و بررسی کنند، گفت: این برنامه با محوریت ارائه عملکرد مسئولین استان تهران تهیه و تولید می‌شود.

وی افزود: هدف ما در «پل مدیریت» شنیدن صدای مردم است؛ البته اطلاع رسانی به نسبت فعالیت‌های صورت گرفته توسط مسئولان شهر تهران و پیگیری مطالبه‌های مردمی از آنها، دغدغه و محوریت اصلی برنامه است.

این سردبیر درباره ویژه برنامه‌های دهه فجر «پل مدیریت» بیان کرد: در دهه فجر قصد داریم به بررسی عملکرد دولت در شش ماه اول فعالیت‌های خود بپردازیم. دعوت‌نامه‌ها برای حضور وزاری دولت سیزدهم ارسال شده است تا در این ۱۰ روز میزبان وزرا در برنامه «پل مدیریت» باشیم.

وی افزود: برنامه «پل مدیریت» در اسفند ماه هم، میزبان نمایندگان شهر تهران در مجلس شورای اسلامی و اعضا شورای شهر اسلامی خواهد بود. قصد داریم با حضور این مهمانان، بودجه‌ای را که برای استان تهران در سال ۱۴۰۱ اختصاص داده شده است، بررسی کنیم.

در پایان محمدی خانی درباره مهمانانی که در ایام عید نوروز در برنامه «پل مدیریت» حضور دارند، مطرح کرد: ۲۰ روز اول فروردین سال ۱۴۰۱ قرار است میزبان نهادهای خدماتی که در بازه سفرهای نوروزی می‌توانند به شهروندان، خدمات ارائه کنند، باشیم. مدیران شهرداری تهران، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مسئولان پلیس راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی از جمله میهمانان ما هستند.

این برنامه شنبه تا چهارشنبه به صورت زنده از ساعت ۱۵ در رادیو تهران، موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز، پخش می شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار