رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
همزمان با دومین سالگرد عروج ملکوتی سردار دلها صورت گرفت؛

‎استقبال گسترده مردم و خانواده ها از «مستند قاسم» در سینماها و مناطق مختلف کشور

«مستند قاسم» با استقبال بی سابقه ای مردم و خانوادها در سینماهای کشور و مناطق تحت پوشش پایگاه های سینما سیار انجمن سینمای جوانان ایران روبرو شده است. ‎به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، نمایش«مستند قاسم» که همزمان با دومین سالگرد عروج ملکوتی سردار دلها، از سوی سازمان […]

«مستند قاسم» با استقبال بی سابقه ای مردم و خانوادها در سینماهای کشور و مناطق تحت پوشش پایگاه های سینما سیار انجمن سینمای جوانان ایران روبرو شده است.

‎به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، نمایش«مستند قاسم» که همزمان با دومین سالگرد عروج ملکوتی سردار دلها، از سوی سازمان سینمایی با همکاری حوزه هنری در برنامه‌ای سراسری برای اکران در سینما‌های کشور پیش‌بینی شده بود با استقبال گسترده مردم و خانواده‌ها روبرو شده است.

‎این مستند روز دوشنبه ۱۳ دی ماه در ۱۱۰ سینما و ۱۲۶ سالن و با ۱۳۶ سانس در سینماهای کشور و تمامی استان ها به نمایش در آمده است. همچنین، دستگاه های سینماسیار انجمن سینمای جوانان ایران در طرحی پنج روزه اقدام به نمایش مستند قاسم در ۱۷۵ نقطه در شهرهای مختلف کشور کرده اند.

‎مستند«قاسم» به تهیه کنندگی مرتضی شعبانی، کارگردانی مهدی فارسی و نویسندگی محمدرضا ابوالحسنی محصول مرکز مستند حقیقت است. این اثر بیوگرافی۴۰ سال سربازی شهید حاج قاسم سلیمانی را روایت می‌کند، یک بیوگرافی کامل از زندگی حاج قاسم از تولد تا اتفاقات بین المللی که شهید سردار سلیمانی در آن دخیل بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار