رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

محسن قصابیان درباره بازی در سریال «موج اول» و موضوع این سریال صحبت کرد و از ساخت فصل دوم آن خبر داد. محسن قصابیان بازیگر سینما و تلویزیون که در سریال «موج اول» ساخته امیرسجاد حسینی که از شبکه سه سیما پخش می‌شد نقش‌آفرینی کرده بود درباره این سریال اظهار کرد: فکر می‌کنم استقبال از سریال «موج اول» خوب بوده است و […]

محسن قصابیان درباره بازی در سریال «موج اول» و موضوع این سریال صحبت کرد و از ساخت فصل دوم آن خبر داد.

محسن قصابیان بازیگر سینما و تلویزیون که در سریال «موج اول» ساخته امیرسجاد حسینی که از شبکه سه سیما پخش می‌شد نقش‌آفرینی کرده بود درباره این سریال اظهار کرد: فکر می‌کنم استقبال از سریال «موج اول» خوب بوده است و تماشاگرانی که این سریال را دیدند از آن رضایت داشتند. امیدوارم فصل دوم این مجموعه با کیفیت بهتر تولید شود تا شاهد رشد کمی بیشتر تماشاگران این کار باشیم.

وی افزود: درباره همبازی شدن با مهدی فخیم زاده بازیگر و فیلمساز پیشکسوت کشورمان هم باید بگویم که تجربه مطلوب و دوست داشتنی‌ای بود و به شخصه از این تجربه نکات بسیاری آموختم.

بازیگر فیلم «منصور» درباره داستان این سریال توضیح داد: سریال «موج اول» قصه فرمانده جنگی است که در ایام کرونایی احساس وظیفه کرده و با گردآوری نیروهای متخصص در بیمارستان صحرایی تلاش می‌کند قدمی برای بهبود وضعیت زندگی مردم بردارد.

این بازیگر با بیان اینکه کار کردن در شرایط کرونایی بسیار دشوار است، عنوان کرد: سال گذشته یک فیلم سینمایی کار کردم که در فومن مقابل دوربین رفت. در آن کار همه مسائل بهداشتی رعایت شد اما با این وجود یکی از هنرمندانی را که قرار بود در آن کار با ما همبازی باشد از دست دادیم. آن دوست عزیز، علی سلیمانی بود. همچنین در همین ایام سیامک اطلسی پیشکسوت سینما و تلویزیون را هم از دست دادیم که برای هنر کشور ما یک حادثه‌ تلخ دیگر بود.

او خاطرنشان کرد: با تمام رعایت‌هایی که صورت می‌گیرد برخی مواقع مجبوریم سر کار از ماسک استفاده نکنیم به عنوان مثال وقتی که جلوی دوربین هستیم، نمی‌توانیم ماسک بزنیم و این مساله برای هنرمندان بسیار خطرناک است ولی کار کردن در این شرایط امری اجتناب ناپذیر است، زیرا اگر هنرمند کار نکند آنتن شبکه‌های سیما خالی خواهد ماند.

قصابیان در پاسخ به اینکه آیا بهتر نبود این سریال «موج اول» با موضوع کرونا زودتر ساخته می‌شد، توضیح داد: معتقد نیستم که این سریال باید زودتر ساخته می‌شد چون ویروس کرونا با وجود واکسیناسیون فراگیر همچنان وجود دارد بنابراین ساخت آن نه تنها دیر نشده است بلکه تا سال‌ها می‌توان درباره اتفاقی که رخ داد و بسیاری از مردم دنیا را عزادار کرد، فیلم و سریال تولید کرد.

این هنرمند اعلام کرد: به نظر می رسد به زودی فیلمبرداری فصل دوم سریال «موج اول» با عنوان «موج دوم» آغاز خواهد شد. فیلمبرداری این فصل نزدیک به دو ماه طول خواهد کشید و در ادامه نیز فصل سوم آن جلو‌ی دوربین خواهد رفت. شخصیت ابراهیم در «موج اول» را دوست داشتم و آن را هنوز در خودم حفظ کرده‌ام تا در فصل دوم و سوم هم بتوانم آن را به خوبی جلوی دوربین ببرم.

این بازیگر در پایان درباره ملاک‌هایش در بازیگری تشریح کرد: برای من طول و زمان نقش اهمیتی ندارد، حتی حاضرم کاری که یک سکانس است هم بازی کنم به شرطی که آن نقش جا برای کار کردن داشته باشد. این را هم باید بگویم که برای انتخاب نقش دچار وسواس شده‌ام. تابستان سه سریال به من پیشنهاد شد که یکی از آنها را قبول کردم که همان «موج اول» است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار