رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

سومین نشست از سلسله نشست‌‌های «سینما؛ گفتمان فرهنگی» (گام دوم سینما) به همت اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی کشور و با همکاری موزه سینما، ۲۰ دی ماه برگزار می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، سومین نشست از این برنامه، با موضوع «لزوم قانون گرایی در سینمای […]

سومین نشست از سلسله نشست‌‌های «سینما؛ گفتمان فرهنگی» (گام دوم سینما) به همت اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی کشور و با همکاری موزه سینما، ۲۰ دی ماه برگزار می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، سومین نشست از این برنامه، با موضوع «لزوم قانون گرایی در سینمای ایران با نگاهی به کاستی‌های قوانین موجود و ارائه راه‌حل‌های مناسب» با حضور سینماگران و کارشناسانی چون: مهدی صباغ زاده (فیلمنامه‌نویس، کارگردان و تهیه کننده)، جبار آذین (منتقد سینما)، انسیه شاه‌حسینی (فیلمنامه‌نویس و کارگردان)، دکترشیرین شریف‌زاده (حقوقدان و پژوهشگر حقوق فرهنگی و کپی‌رایت)، محمدرضا شفاه (تهیه‌کننده سینما)، علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده (مدیر رسانه و کارشناس)، بهمن کامیار (حقوقدان، تهیه کننده و کارگردان سینما و وکیل پایه یک دادگستری و فوق لیسانس حقوق خصوصی) برگزار خواهد شد.

این سلسله نشست‌ها به منظور واکاوی و تحلیل وضعیت سینِما، چالش‌ها و افق‌های پیش‌رو در راستای ایجاد تحول در سینمای ایران با حضور کارشناسان، استادان و پژوهشگران سینما طراحی شده است.

این برنامه در طول دی ماه به صورت هفتگی پیش‌بینی شده و در بهمن ماه به دلیل برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر برگزار نخواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار