رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

تهیه‌کنندگان فیلم‌های بنیاد سینمایی فارابی در چهلمین جشنواره فیلم فجر با سیدمهدی جوادی مدیرعامل این بنیاد دیدار کردند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مجید برزگر، محمود بابایی، سیدصادق میرکریمی، عباس نادران و محسن صرافی تهیه‌کنندگان فیلم‌های بنیاد سینمایی فارابی در چهلمین جشنواره فیلم فجر با سیدمهدی جوادی مدیرعامل این بنیاد دیدار و گفتگو […]

تهیه‌کنندگان فیلم‌های بنیاد سینمایی فارابی در چهلمین جشنواره فیلم فجر با سیدمهدی جوادی مدیرعامل این بنیاد دیدار کردند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مجید برزگر، محمود بابایی، سیدصادق میرکریمی، عباس نادران و محسن صرافی تهیه‌کنندگان فیلم‌های بنیاد سینمایی فارابی در چهلمین جشنواره فیلم فجر با سیدمهدی جوادی مدیرعامل این بنیاد دیدار و گفتگو کردند.

سید مهدی جوادی مدیرعامل بنیاد فارابی در این دیدار گفت: برای هم افزایی در آثار بنیاد سینمایی فارابی نیاز است تهیه کنندگان پیشکسوت سینما به تهیه کنندگان جوان مشاوره دهند و تجربیات خود را به آنها انتقال داده تا در جشنواره فیلم فجر شاهد حضور یکپارچه و درخشان فیلم‌ها باشیم.

جوادی با توجه به حضور پر رنگ بنیاد سینمایی فارابی در چهلمین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: در فضای رسانه‌ای نیز در زمینه معرفی هرچه بهتر آثار همراه و پشتیبان دوستان هستیم تا فیلم‌ها را آنطور که شایسته هستند به مخاطبان معرفی کنیم.

حبیب ایل‌بیگی سرپرست بخش فرهنگی بنیاد و معاون اداره نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی نیز در این نشست اعلام کرد: تنوع آثار فارابی در چهلمین جشنواره فیلم فجر یکی از اتفاقات مهم امسال است که هرکدام جنس خاص خود را دارا هستند این تنوع آثار می‌تواند به سبد اکران کمک کند و مخاطبان متنوعی را جذب و به سینما بکشاند.

در پایان تهیه کنندگان حاضر در جلسه پیشنهادات و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

بنیاد سینمایی فارابی در چهلمین جشنواره فیلم فجر با فیلم‌های «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی، «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی، «نگهبان شب» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی، «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی، «لایه‌های دروغ» به کارگردانی رامین سهراب و «بیرو» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی در بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار