رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تهیه کننده سریال «مستوران» از پایان تصویربرداری این مجموعه تاریخی تا پایان امسال خبر داد. عطا پناهی اعلام کرد: همچنان مشغول تصویربرداری سریال «مستوران» در همان شهرک مستوران هستیم و ان شاءالله تا شب عید و آخر امسال ضبط کار را به پایان می رسانیم؛ ضمن اینکه همزمان مراحل پس تولید مجموعه به طور موازی […]

تهیه کننده سریال «مستوران» از پایان تصویربرداری این مجموعه تاریخی تا پایان امسال خبر داد.

عطا پناهی اعلام کرد: همچنان مشغول تصویربرداری سریال «مستوران» در همان شهرک مستوران هستیم و ان شاءالله تا شب عید و آخر امسال ضبط کار را به پایان می رسانیم؛ ضمن اینکه همزمان مراحل پس تولید مجموعه به طور موازی در حال انجام است تا خیلی زود کار آماده نمایش شود. همچنین تدوین این کار همزمان در حال پیگیری است.

وی گفت: این روزها بیشتر بیژن بنفشه‌خواه و رویا میرعلمی به عنوان بازیگر مقابل دوربین مستوران بازی دارند؛ ضمن اینکه قرار است طی ۱۰ روز آینده چند بازیگر جدید به کار اضافه شود. در حال حاضر تعدادی از بازیگران در مراحل تست گریم هستند که به زودی بعد از قطعی شدن حضورشان، خبرش را اعلام خواهیم کرد.

تهیه کننده «مستوران» در پایان خاطرنشان کرد: این مجموعه اکنون در سرازیری راه قرار گرفته و بسیاری از سکانس هایش ضبط شده است، بخش کمی باقی مانده که تا پایان امسال تمام می شود اما از سوی تلویزیون هنوز زمانی برای پخش اعلام نشده ولی ما تا پایان سال کار را آماده پخش می کنیم تا ببینیم چه تصمیمی می‌گیرند. بلافاصله بعد از پایان کارمان، برای ساخت فصل دوم «مستوران» آماده می‌شویم.

به گزارش ایسنا، سریال الف ویژه «مستوران» به کارگردانی مسعود آب پرور در حال ساخت است. حمیدرضا آذرنگ، بیژن بنفشه خواه، علی دهکردی، رویا میرعلمی، رابعه اسکویی، صفا آقاجانی، الهام جعفرنژاد، مزدک رستمی، نازنین فراهانی و … از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

تهیه کننده «مستوران» پیش تر در گفت و گو با ایسنا اعلام کرده بود که قصه این مجموعه تاریخی ادامه دارد و فصل های دوم و سوم نیز ساخته خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار