رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

افشین سنگ‌چاپ با بیان اینکه سریال «عمو پورنگ» ۳۰ میلیون تماشاگر داشت از پیشنهاد بازی در ۲ سریال خبر داد. افشین سنگ چاپ بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین فعالیت‌هایش اظهار کرد: به تازگی بازی در سریال «کلبه عمو پورنگ» را به پایان رسانده ام که آخرین قسمت آن به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده روز دوم دی ماه […]

افشین سنگ‌چاپ با بیان اینکه سریال «عمو پورنگ» ۳۰ میلیون تماشاگر داشت از پیشنهاد بازی در ۲ سریال خبر داد.

افشین سنگ چاپ بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین فعالیت‌هایش اظهار کرد: به تازگی بازی در سریال «کلبه عمو پورنگ» را به پایان رسانده ام که آخرین قسمت آن به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده روز دوم دی ماه از شبکه دو سیما پخش شد.

این بازیگر خاطرنشان کرد: «کلبه عمو پورنگ» توانست با کمک عوامل حرفه‌ای، مورد توجه عموم مردم قرار گیرد  به نحوی که هم مخاطب کودک و هم تماشاگر بزرگسال کار را بپسندد. جالب است بدانید این مجموعه تلویزیونی توانست ۳۰ میلیون مخاطب داشته باشد که رقمی در خور توجه برای تولیدات نمایشی در تلویزیون است.

وی افزود: برای دو سریال با من صحبت‌هایی شده است؛ یک سریال محصول سیمای استانی اصفهان و دیگری محصول سیمای استانی گلستان است. سریالی که قرار است برای شبکه‌ استانی گلستان تولید شود «آدم سه حرف دارد» نام دارد که یک کارگردان جوان این سریال را جلوی دوربین خواهد برد. درباره سریال دیگر، چون هنوز قطعی نشده است، نمی‌توانم اطلاعاتش را رسانه‌ای کنم.

این بازیگر در پایان درباره وضعیت کار در تلویزیون تشریح کرد: در سه سال اخیر بی‌وقفه مشغول کار بودم و تنها بعد از «کلبه عمو پورنگ» فرصتی چند روزه برای استراحت پیدا کرده‌ام اما این تعطیلی کوتاه هم به زودی تمام می شود، زیرا قرار است دوباره جلوی دوربین یک مجموعه تلویزیونی بروم. این پرکاری‌ها نشان می‌دهد که وضعیت کار مطلوب شده است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار