رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

تلوبیون پلاس از روز پنجشنبه ۲۳ دی میزبان اکران آنلاین و رایگان فیلم سینمایی «تک تیرانداز» ساخته علی غفاری می‌شود. به نقل از روابط عمومی تلوبیون، فیلم‌ سینمایی «تک تیرانداز» ساخته علی غفاری با بازی کامبیز دیرباز از ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۳ دی به صورت آنلاین و رایگان در تلوبیون پلاس اکران می‌شود. این فیلم‌ سینمایی نخستین بار در سی و نهمین جشنواره […]

تلوبیون پلاس از روز پنجشنبه ۲۳ دی میزبان اکران آنلاین و رایگان فیلم سینمایی «تک تیرانداز» ساخته علی غفاری می‌شود.

به نقل از روابط عمومی تلوبیون، فیلم‌ سینمایی «تک تیرانداز» ساخته علی غفاری با بازی کامبیز دیرباز از ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۳ دی به صورت آنلاین و رایگان در تلوبیون پلاس اکران می‌شود.

این فیلم‌ سینمایی نخستین بار در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و موفق به نامزدیِ ۵ سیمرغ بلورین جشنواره شد و در نهایت سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و همچنین سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی را کسب کند.

«تک تیرانداز» درباره زندگی شهید عبدالرسول زرین، تک‌تیرانداز ایرانی است. در خلاصه داستان این فیلم آمده: «تمام عراقی‌ها دنبال او هستند تا او را از پا دربیاورند. سرهنگ راشد خمیس داوطلب می‌شود تا او را از پا دربیاورد…»

تلوبیون پلاس میزبان اکران آنلاین و رایگان فیلم‌ سینمایی «تک تیرانداز» است که تا پیش از این به صورت سراسری در سینماها، اکران شده است. مخاطبان از روز پنجشنبه ۲۳ دی ماه می‌توانند با مراجعه به تلوبیون، به صورت رایگان و با اینترنت نیم‌بها، این فیلم سینمایی را تماشا کنند.

همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این سرویس به‌زودی میزبان اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی دیگری از جمله «درخت گردو»، «یدو» و «منصور» خواهد بود و آثار روز سینمای ایران، به صورت رایگان در این پلتفرم اکران خواهند شد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار