رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با همکاری بنیاد سپهر انقلاب اسلامی رویداد فرهنگی »فرنو» را جهت کمک به تولید و تامین محتوا و تکمیل زنجیره ارزش محصولات فرهنگی برگزار می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، رویداد فرنو پویانمایی و وب‌سریز، بستری را […]

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با همکاری بنیاد سپهر انقلاب اسلامی رویداد فرهنگی »فرنو» را جهت کمک به تولید و تامین محتوا و تکمیل زنجیره ارزش محصولات فرهنگی برگزار می‌کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، رویداد فرنو پویانمایی و وب‌سریز، بستری را فراهم می‌کند تا فعالان فرهنگی که در عرصه طراحی محصولات پویانمایی و وب‌سریز فعالیت می‌کنند، از فرصت عادلانه و شفافی برای ارائه محصولات خود به توسعه دهندگان کسب و کارهای فرهنگی برخوردار باشند.

پویانمایی و وب‌سریز، گام پنجم در زنجیره توسعه محصولات فرهنگی حوزه کودک و نوجوان است و از آنجا که همزادپنداری با شخصیت‌ها و روایت‌ها و سعی در تشابه‌سازی رفتاری با آن‌ها، مهمترین تاثیر پویانمایی و محصولات وب‌سریز بر روی کودکان و نوجوانان است در گام پنجم بازارپردازی فرهنگی به انتخاب شخصیت مناسب و ظهور شخصیت و رفتار آن در بازی، اسباب‌بازی و عروسک؛ محصولات نوشت‌افزار و محصولات گیم و برنامه‌های کاربردی کتاب تعاملی توجه می‌شود.

در این رویداد، فعالان فرهنگی حوزه پویانمایی و وب‌سریز، مبتنی بر آموزش‌ها و مربی‌گری‌های صورت گرفته، طرح پویانمایی و یا وب‌سریز خود را در قالب استاندارد و در مدت زمان مشخصی برای توسعه دهندگان فرهنگی ارائه (Pitch) می‌نمایند. توسعه دهندگان فرهنگی همانند مراکز نوآوری فرهنگی، شتابدهنده‌‌های محتوایی و تهیه‌کنندگان ارشد نیز با حضور موثر در این رویداد، سعی می‌کنند در یک فضای شفاف، اقدام به تعامل با فعالان فرهنگی جهت انتخاب و طراحی محصولات پویانمایی و وب‌سریز کنند.

افراد و متخصصان در زمینه تولید محصولات پویانمایی و یا سلسله وب‌سریزها می توانند با مراجعه به سایت http://www.dalan.farhangbonyan.ir/  در قالب تیم های چند نفره در این رویداد شرکت کنند.

این رویداد با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و بنیاد سپهر انقلاب اسلامی در قالب سلسله رویدادهای پیوند فرهنگی در تاریخ ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار