رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مستند بلند «ده شکارگر مرگ‌آفرین» برای اولین بار روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود. مستند بلند «ده شکارگر مرگ‌آفرین- Top Ten Deadliest Beasts» اثری از Andy webb در سال ۲۰۱۸ ارائه شده است. برای اولین بار پنج‌شنبه ۲۳ دی‌ماه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. در این مستند از حیوانات درنده‌ وحشی و […]

مستند بلند «ده شکارگر مرگ‌آفرین» برای اولین بار روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

مستند بلند «ده شکارگر مرگ‌آفرین- Top Ten Deadliest Beasts» اثری از Andy webb در سال ۲۰۱۸ ارائه شده است. برای اولین بار پنج‌شنبه ۲۳ دی‌ماه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. در این مستند از حیوانات درنده‌ وحشی و سوسمارهای عظیم‌الجثه‌ سمی گرفته تا پرنده‌های مهاجم غول‌پیکر روبه‌رو خواهیم شد که تشنه‌ خون هستند و قلمرو خود را در سیاره‌ زمین گسترانیده‌اند.

«ده شکارگر مرگ‌آفرین» جزئیات زندگی این حیوانات وحشی را با استفاده از فیلم‌برداری پیشرفته و تصویرسازی کامپیوتری به شکلی خیره‌کننده و دیدنی به نمایش می‌گذارد و آن‌ها را با همدیگر مقایسه می‌کند. از گربه‌سانان تیزدندان وحشی و ماهیان زره‌دار که با بی‌رحمی فرمانروای دریاها هستند، تا کوسه‌های قاتل که می‌توانند با یک حرکت دهان خود یک انسان را به دو نیم کنند، دنیای بی‌نظیر و استثنایی وحشی‌ترین غول‌های فراموش‌شده زمین را کشف کنیم.

در طول نزدیک به ۵۰۰ میلیون سال، کدام حیوان در رتبه‌بندی مرگبارترین و بدترین شکارچی قرار می‌گیرد؟ مستند بلند «ده شکارگر مرگ‌آفرین» در زمان و سراسر جهان سفر می‌کند تا این رتبه‌بندی وحشتناک را با اتکا به شواهد موجود در طبیعت و نظریه‌های تاریخی و زیست محیطی ارائه کند.

این مستند که تولید سال ۲۰۱۸ شبکه Smithsonian است، برای اولین بار پنج‌شنبه ۲۳ دی‌ماه، ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش و روز بعد ساعت ۹:۳۰ تکرار خواهد شد.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار