رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم کوتاه «جان داد» به نویسندگی و کارگردانی «سهیلا پورمحمدی» به پنجمین جشنواره بین‌المللی زنان ترکیه راه یافت. به نقل از روابط‌عمومی این فیلم، فیلم کوتاه «جان داد» به نویسندگی و کارگردانی سهیلا پورمحمدی و تهیه‌کنندگی جواد رمضانی در ادامه حضور بین‌الملل خود پس از حضور در جشنواره بین‌المللی کودکان چین، در پنجمین جشنواره زنان […]

فیلم کوتاه «جان داد» به نویسندگی و کارگردانی «سهیلا پورمحمدی» به پنجمین جشنواره بین‌المللی زنان ترکیه راه یافت.

به نقل از روابط‌عمومی این فیلم، فیلم کوتاه «جان داد» به نویسندگی و کارگردانی سهیلا پورمحمدی و تهیه‌کنندگی جواد رمضانی در ادامه حضور بین‌الملل خود پس از حضور در جشنواره بین‌المللی کودکان چین، در پنجمین جشنواره زنان ترکیه نیز نمایش خواهد داشت.

این جشنواره که در شهر ازمیر ترکیه برگزار می‌شود، امسال طی همکاری با جشنواره ریندنس انگلیس برگزار شده و قرار است فیلمهای منتخب را در این جشنواره به نمایش بگذارند. جشنواره ریندنس بزرگترین جشنواره فیلم مستقل انگلیس است که مورد تایید آکادمی اسکار و بفتا است.

لازم به یادآوری است که فیلم‌کوتاه «جان داد» جایزه ویژه هیات داوران سی و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران را از آن خود کرده بود.

«جان داد» درباره دختری است که به تازگی شاهد مرگ مادرش بوده است.

عوامل فیلم کوتاه «جان داد» که در انجمن سینمای جوانان رودبار تولید شده است عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: سهیلا پورمحمدی/ مشاور پروژه: مجید برزگر/ تهیه‌کننده: جواد رمضانی/ بازیگران: محمود تقوی، ستیا اسدی/ مدیر فیلمبرداری: آرمین یوسف‌زاده/ صدابردار: علیرضا دریادل/ تدوینگر: حمیدرضا برزگر/ صدا گذار: محمدمهدی جواهری‌زاده/ موسیقی: بهراد خدیوی/ انیمیشن: مسعود مرادی/ تصحیح رنگ: سامان وفایی/ طراح صحنه و لباس: سهیلا پورمحمدی/ دستیار و برنامه ریز: امید مهدی صفت/ منشی‌صحنه: صاحبه خدمتگذار/ اجرای گریم: ریحانه بیاتی/ مدیر تولید: محمد میرخانجانی.

پنجمین جشنواره بین‌المللی زنان ترکیه از ۲۸ فوریه تا ۵ مارس ۲۰۲۲ (۹ تا ۱۴ اسفند ۱۴۰۰) در شهر ازمیر ترکیه برگزار خواهد شد. پخش بین‌الملل این فیلم بر عهده فرست اسکرین فیلم به مدیریت سولماز اعتماد است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار