رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

پیمان شیخی با اعلام به پایان رسیدن برنامه «کافه ارگ» در رادیو نمایش، درباره اجرای خود در برنامه تلویزیونی «آوا نوا» توضیح داد. برنامه صبحگاهی «کافه ارگ» که مدتی بود با اجرای پیمان شیخی شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ روی آنتن شبکه رادیویی نمایش می رفت، با اعلام شبکه رادیویی نمایش، امروز چهارشنبه ۲۹ دی ماه، آخرین قسمت […]

پیمان شیخی با اعلام به پایان رسیدن برنامه «کافه ارگ» در رادیو نمایش، درباره اجرای خود در برنامه تلویزیونی «آوا نوا» توضیح داد.

برنامه صبحگاهی «کافه ارگ» که مدتی بود با اجرای پیمان شیخی شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ روی آنتن شبکه رادیویی نمایش می رفت، با اعلام شبکه رادیویی نمایش، امروز چهارشنبه ۲۹ دی ماه، آخرین قسمت خود را روی آنتن برد.

پیمان شیخی مجری برنامه رادیویی «کافه ارگ» درباره این برنامه که نزدیک به دو هفته بود که این برنامه روی آنتن شبکه نمایش قرار داشت در گفتگو با خبرنگار صبا گفت: «کافه ارگ» برنامه‌ای صبحگاهی بود که با رویکرد تعامل با مخاطب آیتم‌هایی در حوزه هنر و فرهنگ را برای ارتباط بیشتر و آگاهی رسانی به مردم تهیه می‌کرد.

وی افزود: این برنامه برای برقراری ارتباط بیشتر با مخاطبان خود از قدرت هنر استفاده می‌کرد، به عنوان مثال در آیتم نمایشی این برنامه، ایرج نوذری و نگین خواجه نصیر نمایشنامه‌ خوانی می‌کردند.

«آوا نوا» در شبکه هفت سیما

این مجری و گوینده رادیو و تلویزیون درباره دیگر فعالیت‌های خود در صدا و سیما به اجرای برنامه شبانگاهی «آوا نوا» در شبکه هفت سیما اشاره کرد و گفت: برنامه تلویزیونی «آوا نوا» به تهیه کنندگی علی کرمی هر شب از ساعت ۰۰:۰۰ تا ۶ روی آنتن شبکه هفت تلویزیون می‌رود که من اجرای شب‌های چهارشنبه این برنامه را برعهده دارم.

این پژوهشگر تئاتر افزود: این برنامه با حضور استادان پیشکسوت و مجریان جوان و حرفه‌ای مانند میترا بهرامی، رشید کاکاوند و… روی آنتن می‌رود که مجریان با خواندن شعر، بررسی موسیقی‌های سنتی، پخش تصنیف‌ها و… با مخاطبانی که به هر دلیل شب را بیدار هستند و نیاز دارند با شنیدن یک قطعه یا یک شعر روحشان آرامش بگیرد، همراه می‌شوند.

شیخی در پایان درباره جایگاه موسیقی سنتی در بین مردم بیان کرد: همان طور که در جریان هستید موسیقی سنتی با مردم و فرهنگ ایرانی عجین است. همان طور که می‌گوییم یک بنا با یک اقلیم فرهنگی همخوانی دارد، می‌توان گفت که موسیقی سنتی ایرانی نیز خاص اقلیم کشور ما است و با این خطه همخوانی دارد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار