رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: احمدرضا درویش فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان سینما، اولین سریال تلویزیونی خود را به‌ نام «کندو» درباره زیبایی‌ها و پاکی‌های خطه سیستان‌وبلوچستان می‌سازد. علی دارابی با انتشار تصویری از دیدار با احمدرضا درویش و مهدی فرجی در حساب ایستاگرامی خود نوشت: در دفتر معاونت میراث فرهنگی میزبان فیلم‌نامه نویس و کارگردان شهیر […]

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: احمدرضا درویش فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان سینما، اولین سریال تلویزیونی خود را به‌ نام «کندو» درباره زیبایی‌ها و پاکی‌های خطه سیستان‌وبلوچستان می‌سازد.

علی دارابی با انتشار تصویری از دیدار با احمدرضا درویش و مهدی فرجی در حساب ایستاگرامی خود نوشت: در دفتر معاونت میراث فرهنگی میزبان فیلم‌نامه نویس و کارگردان شهیر ایران احمدرضا درویش و دکتر مهدی فرجی مدیر خوشنام و کاربلد سابق سیما و تهیه کننده حرفه‌ای امروز تلویزیون بودم. هر دو از خانواده معظم شهیدان هستند و برایم عزیز. خدمات زیادی به جامعه هنری کرده اند، با اخلاق، فهیم و وفادار به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی.

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در صدد ساخت سریالی به نام کندو هستند که عمدتاً به زیبایی‌ها و پاکی‌های خطه سیستان‌وبلوچستان که معمولاً از قاب دوربین‌ها گم بوده است می‌پردازد.

دارابی خاطرنشان کرد: بخشی از مجموعه نمایشی در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است و بی‌شک اثری ماندگار و ارزنده خواهد بود. مخصوصاً آنکه احمدرضا درویش اولین سریال تلویزیونی است که در دستور کار دارد و می‌تواند در نوع خود کم نظیر باشد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار