رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۷ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 27 March

بهروز افخمی از زمان اکران فیلم «فرزند صبح» و مسایلی که منجر به پخش نشدن سریال «رعد و برق» شد صحبت کرد. بهروز افخمی کارگردان و تهیه کننده سینما در گفتگو با برنامه «پارک شهر» رادیو تهران گفت: سرانجام با دریافت پروانه نمایش فیلم «فرزند صبح»، این فیلم از خرداد ماه سال آینده که مصادف […]

بهروز افخمی از زمان اکران فیلم «فرزند صبح» و مسایلی که منجر به پخش نشدن سریال «رعد و برق» شد صحبت کرد.

بهروز افخمی کارگردان و تهیه کننده سینما در گفتگو با برنامه «پارک شهر» رادیو تهران گفت: سرانجام با دریافت پروانه نمایش فیلم «فرزند صبح»، این فیلم از خرداد ماه سال آینده که مصادف با سالروز قیام ۱۵ خرداد و همچنین ایام ارتحال امام خمینی(ره) است، روی پرده می‌رود.

او افزود: برخلاف حرف‌ها و حاشیه‌ها فیلم «فرزند صبح »فیلمی پرهزینه نبود و با درنظر گرفتن تورم موجود حدود ۲۰ میلیارد تومان خرج این فیلم شده است.

افخمی تاکید کرد: با توجه به اینکه اکران این فیلم در حیطه اختیارات کارگردان است و می‌خواهیم اکران بین‌المللی داشته باشیم، در حال آماده‌سازی زیرنویس‌های فیلم به چند زبان زنده دنیا هستیم و همه تلاشمان را انجام می‌دهیم تا اکران این فیلم از نیمه خرداد ماه همزمان با سالروز قیام ۱۵خرداد و همچنین ایام وفات امام خمینی (ره)آغاز شود. هرچند پیش بینی می‌کنیم در نهایت اکران فیلم در کشورمان با تاخیر نسبت به سایر کشورها شروع شود.

افخمی درباره سرنوشت سریال «رعد و برق» که قرار بود از شبکه ۵ سیما پخش شود، گفت: بی‌توجهی مدیریت شبکه ۵ سیما به انتظارات مردم و حرف‌های من، باعث دلسردی شد و تصمیم گرفتم کیفیت کارم را فدای مدیریت شبکه ۵ سیما نکنم. ابتدا سعی کردیم سریال را بعد از پخش یک قسمت به موقع آماده کنیم به همین دلیل از مدیریت شبکه ۵ درخواست کردم یک روز دوباره قسمت اول را پخش کند تا قسمت دوم آماده شود اما بدون توجه به حرف‌های ما سریال دیگری جایگزین شد.

او در پایان عنوان کرد: بعد از این برخورد تصمیم گرفتم کیفیت کارم را فدای نحوه پخش نکنم، البته سیستم فنی شبکه ۵ سیما متاسفانه به روز نیست و بسیار عقب مانده است در نتیجه امکان پخش سریال «رعد و برق» با کیفیت امروزی از این شبکه وجود ندارد بنابراین این مجموعه به دلیل کیفیت بالای ساخت از شبکه ۵ سیما پخش نخواهد شد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار