رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

 مجموعه مستند «پا به ماه» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور ۳ بهمن ماه از شبکه سه سیما پخش می‌شود. مجموعه مستند «پا به ماه» به کارگردانی علی نیکبخت و تهیه کنندگی مهدیه سادات محور که شامل ۱۰ مستند با موضوع قصه های روزهای پایانی انتظار برای تولد بچه و چالش‌های آن، از یکشنبه ۳ بهمن همزمان با ولادت حضرت فاطمه […]

 مجموعه مستند «پا به ماه» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور ۳ بهمن ماه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

مجموعه مستند «پا به ماه» به کارگردانی علی نیکبخت و تهیه کنندگی مهدیه سادات محور که شامل ۱۰ مستند با موضوع قصه های روزهای پایانی انتظار برای تولد بچه و چالش‌های آن، از یکشنبه ۳ بهمن همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر هر شب ساعت ۱۸ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌ رود.

«الفبای زندگی»، «زندگی به توان سه»، «خیال نگار»، «عروس ییلاق»، «برایمان بمان»، «شیرین عالم»، «زهرا گلی»، «زندگی روی امواج»، «آنسوی انتظار»، «قانون مادری» اسامی قسمت‌های این مجموعه ۱۰ قسمتی است که توسط مستندسازانی چون ماریا ماوتی، الهام آقالری، مرجان خسروی،طیبه مینایی، علی نیکبخت، نگین احمدی، آذر مهرابی، و سمیه کریمی ساخته شده اند.

مجموعه مستند «پا به ماه» شهر به شهر و روستا به روستا لحظات خاص و به یادماندنیِ روز‌های آخر بارداری و روز تولد را به تصویر کشیده است و قصه‌ روز‌هایی از زندگی آدم هاست که پر از انتظار، نگرانی، عشق، ترس و صبر است.

 این مجموعه مستند که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و از یکشنبه ۳ بهمن هر شب ساعت ۱۸ از شبکه سه پخش می شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار