رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

ویژه برنامه تلویزیونی «شبیه مادرم» به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، امروز به صورت زنده از شبکه افق پخش می شود. به نقل از روابط عمومی برنامه عصر شیرین، «شبیه مادرم» عنوان ویژه برنامه ای است که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، به تهیه کنندگی و کارگردانی هادی نعمت اللهی و […]

ویژه برنامه تلویزیونی «شبیه مادرم» به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، امروز به صورت زنده از شبکه افق پخش می شود.

به نقل از روابط عمومی برنامه عصر شیرین، «شبیه مادرم» عنوان ویژه برنامه ای است که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، به تهیه کنندگی و کارگردانی هادی نعمت اللهی و با اجرای فاطمه السادات متولیان راس ساعت ۱۸:۳۰ امروز از شبکه افق سیما پخش خواهد شد.

«شبیه مادرم» در دو بخش روی آنتن می رود؛ بخش اول از ساعت ۱۸:۳۰ و به مدت ۶۰ دقیقه و بخش دوم حوالی ساعت ۲۰ و به مدت ۱۲۰ دقیقه پخش می‌شود.

این برنامه با گرامیداشت سالروز حضرت زهرا (س) و رویکرد بزرگداشت مقام زن در جامعه، میزبان مهمانانی از جامعه هنری، ورزشکاران و خوانندگان خواهد بود.

حسین حقیقی خواننده جوان کشور، مهوش وقاری بازیگر پیشکسوت که عموما نقش مادر را بازی کرده، روح الله رستمی قهرمان پاراالمپیک به همراه مادرش، و تعدادی از همسران و مادران شهدا ترکیب مهمانان این برنامه را تشکیل خواهند داد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار