رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

برنامه تاریخی «سرچشمه» این هفته به موضوع آزادسازی پاوه و مأموریت‌های مختلف گروه «دستمال سرخ‌ها» می‌پردازد. به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، هفتمین قسمت از برنامه تاریخی «سرچشمه»، دوشنبه ۴ بهمن ساعت ۲۲ به تبیین و تشریح ماموریت‌های گروه دستمال سرخ‌ها در ماجرای آزادسازی پاوه می‌پردازد. عبدااله نوری‌پور از اعضا و موسسین گروه […]

برنامه تاریخی «سرچشمه» این هفته به موضوع آزادسازی پاوه و مأموریت‌های مختلف گروه «دستمال سرخ‌ها» می‌پردازد.

به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، هفتمین قسمت از برنامه تاریخی «سرچشمه»، دوشنبه ۴ بهمن ساعت ۲۲ به تبیین و تشریح ماموریت‌های گروه دستمال سرخ‌ها در ماجرای آزادسازی پاوه می‌پردازد.

عبدااله نوری‌پور از اعضا و موسسین گروه دستمال سرخ‌ها این هفته مهمان حضوری سرچشمه خواهد بود تا به تبیین و تحلیل علت نامگذاری عنوان دستمال سرخ‌ها برای این گروه و نقش شهید اصغر وصالی در منطقه کردستان در مقابله با جدایی‌طلبان بپردازد.

همچنین در این برنامه ماموریت‌های گروه دستمال سرخ‌ها در سال‌های ۵۸ تا ۵۹ برای مخاطبان تشریح خواهد شد.

«سرچشمه» کاری از گروه تلویزیونی بسیج صداوسیما و گروه سیاسی شبکه پنج به تهیه‌کنندگی امیرعلی آزادی و اجرای حسین جودوی است که موضوعات مختلف تاریخ انقلاب را با حضور شاهدان عینی و کارشناسان آن موضوع بررسی و برای اولین بار فیلم‌های کمتر دیده شده تاریخ انقلاب اسلامی ایران را منتشر می‌کند.

برنامه «سرچشمه» دوشنبه هر هفته به مدت ۵۰ دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان خواهدشد.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار