رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

فیلم کوتاه «ماشه» به کارگردانی مشترکِ مهدی فلامرزی و سحر رنجبر و به تهیه کنندگیِ الهه جهانی به نمایندگی از ایران و شهر شیراز در جشنواره‌ بین‌المللی The Meihodo International Youth Media Festival  آمریکا که به جشنواره رسانه جوان مشهور است، حضور یافت. مهدی فلامرزی کارگردان این اثر اعلام کرد: این جشنواره با هدف حمایت […]

فیلم کوتاه «ماشه» به کارگردانی مشترکِ مهدی فلامرزی و سحر رنجبر و به تهیه کنندگیِ الهه جهانی به نمایندگی از ایران و شهر شیراز در جشنواره‌ بین‌المللی The Meihodo International Youth Media Festival  آمریکا که به جشنواره رسانه جوان مشهور است، حضور یافت.

مهدی فلامرزی کارگردان این اثر اعلام کرد: این جشنواره با هدف حمایت مستمر از هنرمندان جوان و فعال در این حوزه، در تاریخ ۱۰ مارچ ۲۰۲۲ برابر با ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، موضوع جشنواره امسال رویاهایی بزرگ در انقلاب دیجیتال است که‌ به یک اثر برجسته ۲۰ هزار دلار جایزه تعلق می گیرد.
وی که دانش آموخته جامعه شناسی و سینما از انجمن سینمایی جوان است افزود: فیلم کوتاه ماشه اثری ضد جنگ است که در شیراز با عوامل شیرازی با تهیه کننده مستقل ساخته شده است.

فلامرزی فارغ‌التحصیل انجمن سینمای جوانان ایران در رشته کارگردانی است که پیش از این جایزه بهترین فیلم و دیپلم افتخار را از نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم  ۱۰۰ و همچنین حضور در جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت را  با فیلم «شیر» در کارنامه دارد.

در خلاصه داستان ماشه آمده است:زنان کشته شده از اندوه، فراوان‌تر از مردان کشته شده در جنگ‌اند.

سایر عوامل این فیلم عبارت اند از بازیگران: محسن کرمی/علی یعقوبی/مریم فرامرزی/سمیرا حکیم /کورش خرم. بازیگر خردسال: صبا فرهادی. مجری طرح: شرکت فیلم و فلسفه کهن (محمد شکروی، حمید شرفی).تصویربردار: میلاد خدر.صدابردار: میلاد فتوحی/کاظم کدیور. تدوین: محمد ناصریراد.
جلوه‌های ویژه : محمد رازدار. صداگذار و طراح صدا: محمد زمان‌ثانی.آهنگ‌ساز: سینا صادقی. دوبلور: سینا صادقی/فریال تهران.بازیگردان و طراح صحنه: امیر بهبودی‌نیا. جانشین تهیه: علی فخار.مشاور پروژه: محمد ناصریراد.فیلم‌نامه: مهدی فلامرزی. منشی صحنه: ملینا سیرت‌بخش. برنامه‌ریز: مهزیار رستم‌پور.دستیاران کارگردان: مسیحا رحیمی/علیرضا شهسواری/لعیا رحیمی.تصویربردار پشت صحنه: آزاده سلیمی.عکاس: نرگس قاسمی.پخش بین المللی فیلم: درگاه فیلم ایران.دستیارصحنه: حسن ابراهیمی‌نژاد/محمد زارع.طراح لباس: سحر اشرف.گریم: باران وفادار.مدیرتولید: شیرین جبرئیلی/مهران بهی. تدارکات: علیرضا علیپور/علی آذرخش.

فیلم کوتاه داستانی ماشه اواخر آذر ۱۴۰۰به بخش مسابقه فیلم‌های داستانی بین الملل پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد، راه یافته بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار